Gå til innhold

Top Gear


daniel

Recommended Posts

noen som så top gear i går ? herre, de kjørte en ferrari california noe, en aston martin og en lambo igjennom Romania og noen trange grusete veier hvor ungene i gaten tegnet figurer på bilene i støvet, de krasjet lamboen (litt ihvertfall) og spant vekk dekkene opp noen fjellsider...... hvem som låner vekk bilene sine til disse gutta her da ?

fikk vondt når jeg så de tegne på bilene......

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Så det jeg også. Bra episode, men bilene så ikke ut etterpå!!!

Helt konge inne en trang bakgate, alle 3 gutta var livredde og hadde ikke peil på hvordan det kom til å ende. Ungene bare gikk rundt bilen å tegnet på den i støvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episode 8 fra sesong 14 i går jeg... :) Som var en highlight-episode. Men husker godt den episoden fra Romania ja. Kongevei å kjøre, men fy fader som de håndterer bilene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt en artig episode.... hadde skjønt det om det var noen gamle dritbiler, men nye millionbiler fortjener bedre håndtering...... hadde vært artig med bilferie nedover der men det tror jeg ikke jeg tør altså

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Bilene får vel gjennomgå i de fleste episodene av Top Gear, men det må jo til når man skal lage verdens beste bilprogram. Den beste episoden jeg har sett er når de kjører artic truck til sydpolen. Den viser hvor sjukt bra de bilene kan komme seg fram. Sør Amerika episoden i sessong 14 var også veldig bra. Hadde vært gøy og tatt en kjøretur på highway of death.

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Det går på nrk 3, men siste sessong går på BBC HD, men så klart ikke den BBC HD som vises i Norge så jeg laster ned de nye episodene fra nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja gutta er gærene ingen tvil om det,men så lager de verdens beste bilprogram(blir ikke helt våte i buksa av å kjøre en citroen berlingo som visse "broom" folk hehe). Det med måten de kjører på og hvordan de kan ha råd til det er ganske sjukt,men jeg leste en artikkel en gang om programmet og da var det kun det og et annet bbc(rett meg hvis jeg tar feil) program som har så mye middler til å lage hver episode. En annen ting folk også kanskje legger merke til er at mange ganger da de er ute på turer i england og da de tester bilene så står det andre biler i studio etterpå(altså samme bilen bare annen farge). Det spurte de jeremy om i den artikkelen og det enkle svaret da var enten kræsjer vi dem ellers går noe istykker så vi bare får inn noen andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear har jeg sett mye på. Utrolig mange timer med underholdning. Jeg liker episoden der de testet hvor solid toyotaen var. Og den der de kjørte moped igjennom hele vietnam. Challengene er morsommest å se på.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett _ALLE_ episodene av top gear. Til og med de kjipe episodene som var heeelt i starten. Ingen ting som slår Top Gear. Geniale folk, genialt program, syke biler :D Digger alle 3 programlederne. Moro når Clarkson mobber de andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...