Gå til innhold
Scandic Shine AS / Ketil

Gruppekjøp Flex DA nr 2

Recommended Posts

Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Setter opp et gruppekjøp på flex DA igjen, betyr ikke at vi trenger å fylle listen i januar. Bare skriv deg opp om du er interessert.

Prisen blir 3750kr som sist.

OPPDATERT:

Til gruppekjøp Flex DA:

Utrolig bra at 11 av 12 allerede har bekreftet . På bakgrunn av dette sender jeg avgårde bestilling i morgen tidlig til den tyske leverandøren. Normalt sett tar det 8 dager før jeg har varen inne på lager her, men kan ta noe lengre tid når det er et slikt antall. Dere holdes uansett oppdatert om leveringstid når jeg får den fra leverandør. Og jeg skal sørge for at alle disse maskinene blir snudd i døren og videresendt til dere ved ankomst.

Jeg oppretter en felles PM til alle som har bestil nå, hvor jeg holder dere oppdatert underveis i bestillingen og leveransen. Både når varene blir sendt. hvor de er og når jeg har de på lager hos meg. De kan bli sendt i flere forsendelser, så nr 1 på listen får først, så følger vi nedover-

Betaling for Flex DA gjøres på følgende måte:

Legg inn bestilling som gavekort i nettbutikken. Når du kommer til bekrefting skriver du inn "Gruppekjøp Flex DA" i merknadsrubrikken nederst.

Om du ønsker andre betalingsmåter så send meg gjerne en PM. Legg på 100 kr i frakt av maskinen.

Jeg har lovet meg selv til å bli flinkere til å holde kunden oppdatert under bestillinger fra SS. Vi holder også på med å innfasing av nytt lagerstyringssystem som skal effektivisere virksomheten ennå mer i tiden fremover. Har også PC på vei inn på lager for å kjappere kunne gi tilbakemeldinger på restordrer og evt kunne komme kjappere med alternativer på bestillinger ved lengre leveringstider.

PS: Til alle som er med på gruppekjøpet kan jeg tilby flex bag til 350 kr(normalpris 650) og Uber pads i 6.5" størrelse. 5 pack til 450 kr. De som vil ha dette, gir beskjed på mail til post@ scandicshine.no. Da dette er bestillingsvare og vil ta ca 1 uke å få på lager.

Igjen, takk til alle som har bestilt maskin og for den raske bekreftelsen.

Mvh

Ketil Falstad

Scandic Shine AS

Endret av Pirex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solhaug    40
Solhaug

Setter opp et gruppekjøp på flex DA igjen, betyr ikke at vi trenger å fylle listen i januar. Bare skriv deg opp om du er interessert.

1:solhaug

2:

3:

4:

++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn    50
Bjørn

2:bjørn

3:

4:

++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Har Biltema DA. Trenger overhodet ikke Flex DA. Neida. Ikke i det hele tatt. Arrrrghh... får si det slik at kanskje det er best Pirex har et par igjen på lager rundt 1.mai-helga... eller kanskje ikke... Fristelser, fristelser, fristelser....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyggern    1 699
Tyggern

3:todleif

4:skoda2009

5:East

6:hanso

7.Tyggern

Tror jeg står for 200 av 300 visninger, men nå klarte jeg ikke la være lenger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spernesn    20
Spernesn

Er vel noe feil her nå.. Jeg sto som nr 5 på lista, nå er jeg brått ikke på lista i det hele tatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

6.Spernesn

7.hanso

8.Tyggern

9.

10.

Bare to som har copy/paste samtidig tipper jeg, her er vel full liste pdd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

jeg har ikke råd, men må kanskje ha da...Setter meg på lista om det ikke går med roterende eller for hånd i morra.. :rolleyes::mellow::blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
iumentum    21
iumentum

6.Spernesn

7.hanso

8.Tyggern

9. iumentum

10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22johansen    46
22johansen

6.Spernesn

7.hanso

8.Tyggern

9. iumentum

10.22johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig