Gå til innhold

solgt..


Bjørn_A

Recommended Posts

Dette var nytt for meg :blink:

Men leste det som stod i den pdf fila du linka til, og der stod det at BMW ordna dette problemet i 2006. Og at det gjaldt biler produsert frem til juli 2005.

Så da skulle vell jeg være trygg siden min bil er produsert juni 2006. Forhåpentligvis :unsure:

Den er vist bare forsterka, de har brukt litt kraftigere deler.

Hadde det vært min bil hadde jeg fjerna de med en gang, men jeg er som gammal bilmek utrolig pirken på slikt.

Er flapsa helt borte kan ikke dene typen havari oppstå, og i mine øyne trygger det nattesøvnen, kan fort bli en jobb til mellom 100 til 200000kr alt etter om det er en 4 eller 6 sylindret motor.

Google litt på swirl flaps så får du mange treff desverre.

BMWCCN/rogaland gutta kjøpte de aktuelle blind platene som gruppe kjøp, og jobben for en som har skrudd litt selv var gjort på 1,5 timer. (det var på 525 og 530 E60)

Det finnes en under avdeling i haugalans området (nordfylket) om du er intresert.

Endret av E46Johnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bjørn_A

    33

  • Yngvejos

    4

  • HHA

    3

  • sruben

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Okey, jeg får tenke litt på den. Jeg er er ikke no serlig mekanisk annlagt annet enn no oljeskift og slike "enklere" ting :P Virket også som det gjaldt helst de større motorene, 150 hest + ? stemmer d ?

Fikk tatt enn vask i dag, er grundig lei av selvvask stasjoner... Skal legge ut for salg nå denne uka, nå blir det enebolig snart! :thumbup: 

Kjapt bilde fra terrasen:gallery_810_74_129474.jpg

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken din E91 eller min E87 står nevnt i artikkelen til PWM, så vi kan jo håpe at problemet ikke gjelder oss. Jeg tror uansett jeg skal sjekke dette når det blir litt varmere i været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott 3 serie dette her. Sommerfelgene sitter som et skudd på bilen :)

Tok en rask kikk på bilen en kveld jeg var på joggetur når den sto parkert. Blankeste bilen på hele parkeringsplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du får gi en tilbakemelding på hva du eventuelt finner ut obimann   :)

Hehe, du gjorde det ja Yeoman. "Stalker alert!":eek: haha   :D  nei da, bare hyggelig det   :P

Bor i nærheten da ? Eller langdistanse jogger ?   :P  

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi en tilbakemelding på hva du eventuelt finner ut obimann :)

Hehe, du gjorde det ja Yeoman. "Stalker alert!":eek: haha :D nei da, bare hyggelig det :P

Bor i nærheten da ? Eller langdistanse jogger ? :P

Hehe, ikke mye langdistansejogger her du laugh.gif Bor i feltet opp mot Steinsfjellet, pleier å jogge mot Toskatjørn et par ganger i uken når jeg er hjemme i friperiodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :)

I dag har jeg tatt en extra rengjøring av sommerfelgene og lagt på Swissvax Autobahn :D Stor fornøyd med resultatet.. og så godt det lukta! :D

Så nå er jeg ihvertfall klar for sommeren :D

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hekta på lukta til SV Autobahn så jeg la på ett lag til :) Er jo ikke dumt med 2 lag heller etter det jeg har forstått. 

Tok noen bilder også denne gangen.

post-810-1266328072,34_thumb.jpg

post-810-1266328082,85_thumb.jpg

Lekte meg litt her, la lommelyka nedi før jeg tok bilde :)

post-810-1266328089,34_thumb.jpg

Men jeg har en felg som ikke ser ut :( Blitt kantkjørt til de grader av forrige eier, tror dere det er noen sjangs for og få fikset dette hos en felgforhandler eller noe her i Haugesund ?

post-810-1266328271,65_thumb.jpg

post-810-1266328275,14_thumb.jpg

Noen andre mindre merker på denne og en annen felg også, men de regner jeg med går ann og fikses. 

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Bjørn_A

Bilen er veldig skitten nå, skjemmes  :unsure:  vaska av den på torsdag.. ser ikke at det ble gjort nå  :P

Og jeg fikk ett glimt av deg i rundkjøringa med Opelbygget mener jeg på :P kjente igjen de gule lyktene først, var stiligt :)

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er veldig skitten nå, skjemmes  :unsure:  vaska av den på torsdag.. ser ikke at det ble gjort nå  :P

Og jeg fikk ett glimt av deg i rundkjøringa med Opelbygget mener jeg på :P kjente igjen de gule lyktene først, var stiligt :)

Den var ivertfall renere enn min. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det bilder jeg kjente meg igjen på, er fra Haugesund selv! Nydelig bil :) Torgeresen i Skåredalen er ganske flinke på felger, de fiksa mine, og resultatet ble veldig bra. Mine er 5eika heilt enkle felger, tok 5-600 per felg, mulig de skal ha litt mer for dine da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Okey, jeg får ta en runde og høre om det er noe som kan fikses. Tar det når det våres litt mer :P hehe..

:)

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett nydelig bil du har.

Personlig har jeg villet byttet de blå emblemene på bilen med carbon så de ikke lyser opp slik.Men det er meg da ;)Knall fin farge combo inni og.liker den kjempe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Kjekt og høre :) 

Enig med deg angående carbon emblemer, har tenkt tanken selv. Spesielt etter jeg satte på sorte nyrer. Er nok noe som kommer på i sommer engang  :)

Slik en

post-810-1268953544,08_thumb.jpg

På her :)

post-810-1268953376,46_thumb.jpg

post-810-1268953357,63_thumb.jpg

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Flott bil du har Bjørn, jeg ville bare plukket av skiltplaten foran :) Fest skiltet med dobbelsidig tape el borrelås f.eks.

Kult med helt svart bil, blir litt gangsterpreg over det :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Ikke glem bak da ;) koster ikke mange kronene hos koed.no.

Jada, må ha bak også ofc :)

Flott bil du har Bjørn, jeg ville bare plukket av skiltplaten foran :) Fest skiltet med dobbelsidig tape el borrelås f.eks.

Kult med helt svart bil, blir litt gangsterpreg over det :thumbup:

Nå har jeg nå kjøpt dcn holderere, så jeg kommer nok til og bruke dem :) hehe

Men ja, er kult med helt svart bil. Men jeg mangler felger til og få den looken 100%. Og jeg bytter ikke ut Hartge felgene :P heh

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bjørn_A

Endelig er sommerfelgene på :)

post-810-1269691914,81_thumb.jpg

post-810-1269691931,46_thumb.jpg

Oppgradert lys på bilen, her er hallveis bilde

post-810-1269691943,7_thumb.jpg

Har lagt ut enda flere bilder fra vårrengjøringa mi i går på bilpleieloggen min :)

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...