Gå til innhold

GRUPPEKJØP Digital Paint Coating Thickness Meter Gauge


adnangri

Recommended Posts

Jeg har tatt kontakt med en selger som har gitt meg et tilbud på gruppekjøp av

Digital Paint Coating Thickness Meter Gauge F/NF 1250μm

Brief Description :

This advance coating thickness meter (CM-8825FN) has 2 built-in probes (NF and F types) which is specially for measuring non-magnetic coatings. The F Probe can be used for measuring non-magnetic coating on magnetic substrate. And the NF Probe can be used for non-magnetic coating on non-magnetic substrate. It can automatically switch between NF and F mode. You can measure ultra wide range of coating from 0 - 1250 μm (0 - 50 mil). Additionally, you can also choose to measure by single or continuous mode.

Features :

  • Meets the standard of both ISO2178 and ISO-2360 as well as DIN, ASTM and BS. Suitable for the laboratory and for use in harsh field conditions
  • F Probe can be used for measuring non-magnetic coating on magnetic substrate.
    Examples of Non-magnetic Coating: Paint, Plastic, Copper, Copper Tile, Zinc, Aluminum Chrome, Aluminum Tile, Alloy Tile, Galvanizing layer, Phosphide layer and Porcelain enamel layer.
    Examples of Magnetic Substrate: Iron, Nickel and Magnetic metals
  • NF Probe can be used for non-magnetic coating on non-magnetic substrate.
    Examples of Non-magnetic Coating: Anodizing material, varnish, Paint, Enamel, Plastic coatings and Powder.
    Examples of Magnetic Substrate: Aluminum, Brass, Non-magnetic Stainless steel and Non-magnetic Metals



    • Meets the standard of both ISO2178 and ISO-2360 as well as DIN, ASTM and BS. Suitable for the laboratory and for use in harsh field conditions
    • F Probe can be used for measuring non-magnetic coating on magnetic substrate.
      Examples of Non-magnetic Coating: Paint, Plastic, Copper, Copper Tile, Zinc, Aluminum Chrome, Aluminum Tile, Alloy Tile, Galvanizing layer, Phosphide layer and Porcelain enamel layer.
      Examples of Magnetic Substrate: Iron, Nickel and Magnetic metals
    • NF Probe can be used for non-magnetic coating on non-magnetic substrate.
      Examples of Non-magnetic Coating: Anodizing material, varnish, Paint, Enamel, Plastic coatings and Powder.
      Examples of Magnetic Substrate: Aluminum, Brass, Non-magnetic Stainless steel and Non-magnetic Metals

Dette er samme typen som jeg vet Ole Gunnar har handlet.

Prisene er som følger :

5 stk : 1385,- pr stk ink frakt til Norge

10 stk : 1325,- pr stk ink frakt til Norge

15 stk : 1265,- pr stk ink frakt til Norge

Da kommer norsk moms på 25% i tilegg.

Jeg vil bare lufte dette forslaget på forumet, om det ikke blir flere så bestiller jeg bare for meg selv. Men tenkte kanskje det er litt og spare hvis vi blir noen flere. Om noe er intereserte er det bare og skrike ut..

Bestiller alle for seg selv er prisen 1463,- pr stk.

One set included :
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den derre Paint Thickness Gauge saken. -Har den selv, superfornøyd!

- Her er litt hva jeg skribla om den da jeg kjøpte min: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4062-lakktykkelses-maaler-impulskjoep/page__hl__Impulskj%C3%B8p

Også denne typen som ble testa imot PaintDetective-saken på test-panseret på kurset i Ås for noen uker siden. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 2 stk til nå. Har ikke sett denne typen til under 222,- + frakt. Men hvis den finnes til 200 så er det bare og å poste link General Lee

1. adnangri

2. Ståle

Fristen har jeg ikke satt noe dato på. Tenker meg at jeg bestiller første uken i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bli enige om hvordan vi gjør dette. Dette er noe vi må ta når vi blir enige om hvor mange det blir. Hvordan vi gjør med frakt videre fra meg er også noe vi kan bli enige om. De som bor i Oslo / Drammen omeråde kan også hente disse selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...