Gå til innhold

Hva fikk du til jul?


Morten83

Recommended Posts

Johoo! Han ei snill kone gitt. Fikk Swissvax Insignis i julegave.

Hun har handlet av Ketil, uten at jeg ante noe som helst.

Min mor syntes det var en tullete gave. Kjønte ikke at det går ann at en bilvoks kan koste xxxx antal kroner. Så avsluttet jeg den samtalen der :)

Av svigermor fikk jeg en stor værstasjon som måler "alt". Syntes sånn er artig å følge med på. Må si fra til Storm Weather Senter at jeg kan stille opp med målepunkt på Øvre Hebekk i Ski nå da :)

Eller litt annet "standard" som sokker, gavekort, penger etc.

Sønnen min fikk vel sånn sirkus et halvt tonn il med leker.. :P

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en mitt fra SS og julegaven fra rasmus :)

jeg fikk også en vekkeklokke med lys og radio, sokker, boxer, t-skjorter og sesongkort i det lokale skitrekket. pluss noen små ting.

herlig dag spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Fikk Xbox 360 elite med totalt 5 spill hvorav det ene var Forza 3 lim edt. Pluss ekstra håndkonsoll :) så ble det div sokker, penger, glasser osv..... Gutta mine fikk et berg av leker hver seg:) kona fikk vinterdress og den alt for dyre ringen hun ønsket seg så fælt! De penga kunne dekket en flex...... Men det kan jo være ho viser takknemlighet senere ikveld ;) God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Skjøteledning, brukerutstyr for rep av steinsprut i Brynjar stil...

HAHAHA.. regner med du fikk full pakke da..

Selv fikk jeg fra min onde tvillingbror Brynjard en Flex DA. Det er han som var i Verdarn tidligere i høst og som er den som bestemmer når bilpleieutstyr skal handles inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mer enn jeg ønsket meg! Jeg ønsket meg ingenting, men fikk sokker :D

Problemet når man blir 'gammel', er at man har det man trenger. Det man ønsker seg i tillegg må smugles inn uten at noen ser det.

Kan vel si at det har blitt 'noen' julegaver på far likevel... bare ingen her hjemme som vet noe om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ønsket meg en marsipangris jeg, men fikk penger,ei lampe,joggesko,sjokolade,deodorant,barbersaker og litt klær :) Fikk også mitt årlige sølvbestikk av bestemor. Synes det er sprøtt å kjøpe inn for 10-20.000kr i sølvbestikk til en gutt jeg, hehe. Orker jo ikke å bruke sånt.Skal gi bort alt til henne jeg er fadder på når hun blir voksen :P

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA.. regner med du fikk full pakke da..

Selv fikk jeg fra min onde tvillingbror Brynjard en Flex DA. Det er han som var i Verdarn tidligere i høst og som er den som bestemmer når bilpleieutstyr skal handles inn.

Ikke full pakke. Slipestifter og microskop.

Hvis onde tvillinger kommer med slike gaver så hadde jeg også syntes det hadde vært greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur hos Shinearema i gårnatt og kjøpte litt julegaver til meg selv :)

Ellers,så var det de standardtingene som sokker, penger, godteri, parfymer, og slikt. Også masse leilighetsting, stavmikser, skohylle, vanlig hylle, osv osv.

Ingenting kjempespesielt,altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra kveld med fint utbytte:) Nespresso Citiz, boblejakke, skrumaskin og en til kokkekniv i samme serie som jeg har.

Den Nespressomaskinen må få seg litt voks i dag tenker jeg, kjerringen kommer til å se rart på meg når jeg finner frem duk og voks men det får bare stå til =)

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins

blue ray spiller, gavekort, vaffeljern, penger......

Ønsket meg også noe fra Swissvax, men da det ble nevnt så fikk jeg, "du har nok nå truls" her hjemme......

vel, vel, barna fikk nok da, så har litt å holde på med....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Det ble dårlig med bilpleieartikler hos meg, MEN eg fikk en Sigma EF-530 DG ST til mitt Canon D1000, en ekstern blitz :D I tillegg ble det Forza 3 og masse filmer :D strålende fornøyd eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk golfbag og nytt jernsett, samt penger (til hvertfall en DA maskin) samt en del musikk-DVD'er... meget fornøyd ;)

(Fikk også en del stasj fra Panvulk, litt fra Megs og CRC samt personlig julekort.. moro :) hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ble ny dunpute, DC genser, litt stæsj fra Ketil, mye penger, Cartier Roadster after shave, en tallerken vi samler på, Tiger dressbukse, Tiger pensko og kalosjer, samt endel småting, samt at ungene fikk 2 turer med full Passat med leker og klær.

Kona fikk forøvrig bunad fra meg og Nike Shox sko og Nike treningstights fra småjentene..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg egentlig bare en vaskehanske i MF fra ScandicShine, men da jeg fikk min gave var den rimelig stor!

Esken inneholdt en pakke-løsning fra Meguiars med MF kluter, voks, clay, "bilshampoo", quick detailer osv osv..... Rimelig myyye for en nybegynner :)

Var ekstra glad i kona igår ja ;)

Hun fikk smykker og virket rimelig fornøyd hun òg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...