Bernhard

Swissvax leverer igjen :)

Her for litt siden kom jeg på at det straks er jul igjen, samt at fatter har bursdag... Ojoj, hva pokker skal man finne på til en mann som har alt? Jeg har gått lei av å gi den "vanlige" cognacen år etter og år også, så iår tenkte jeg også å gjøre noe anderledes, ifjor fikk han Saphir og Autobahn til jul.. Jeg kom frem til siden han har båt som han er glad i så hva de vel bedre enn å spørre Dag om han hadde flere Nautico inne, altså voks til gelcoat.. Joda, det hadde han, så jeg tok med ett kit til vinylrutene i kalesjen samt Woodpolish da det er mye velstelt mahogni på båten.. Men, dette var forrige lørdag og jeg måtte ha det på mandag.... Dag klasket det sammen til tross for at han egentlig var opptatt og fikk sendt det avgårde... Og jaggu så dukket det opp på mandag, så takk nok engang for ekstraordinær service samt at jeg slapp å fly rundt og lete etter noe annet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var hyggelig tilbakemelding Bernhard - settes stor pris på :) Vi forsøker alltid å gjøre vårt beste og når noen er "i nød" så må vi trå til ekstra! Noen ganger kan ting ta litt lenger tid en ønsket, men det er dessverre utfordrende å vokse såpass som vi har gjort i år. Vi skal ta grep til neste år for å opprettholde og helst gi enda bedre service! Uansett, veldig hyggelig å høre Bernhard :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive