Gå til innhold

dyp fryste produkter


Matsbuer

Recommended Posts

De fleste(/alle?) produkter tåler det, bare du tiner dem opp og rister dem skikkelig. Hadde vært greit å oppgi hva slags produkter ettersom det skjer iblandt at folk her fryser produkter og har kanskje noen erfaringer å dele på de aktuelle produktene.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å tine produktene sakte og riste de skikkelig i morgen

kan vel ramse opp det som er fryst

Scholl S17 og S30+

Optimum no rinse

Maxisuds

Citrus wash&clear

Swissvax CF pro

valetpro snow foam

MG nxt wash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er flytende blir ok igjen i 99% av tilfellene. slikt som poleringsmidler ala scholl produktene du nevner har jeg ikke peiling, men merker vel fort om det binder seg igjen etter opptining :D

Megs NXT VET jeg blir bra igjen, for det har jeg testet uten at jeg hadde tenkt teste det :P

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Alt er ødelagt så du kan bare kaste det i søpla hjemme hos meg :)

Skal ikke være noe problem å riste liv i dem igjen, jeg har gjort det mange ganger da jeg har lett for å glemme ting i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at Autoglym sine forbrukerprodukter som ikke er helt flytende blir aldri bra igjen hvis de blir stående lenge uten at de ristes. De skiller seg og endel blir liggende krystallisert på bunnen av flaska. Kan riste så mye man vil, men det blander seg aldri.

Jeg har alle mine produkter stående inne hvor det aldri er under 25 grader eller noe.. (de mest brukte står på utstilling ved siden av TVen, så jeg får sett dem ofte :lol: )

Endret av gxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis klarer du å riste liv i mesteparten men du merker fort om det er noe som ikke lar seg gjenopplive, de vannbaserte produktene går det som regel værst utover... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shampo flaskene mine og felgrensen osv har nok vært frosset mange ganger da jeg setter det igjen i bilen, men polish, qd eller voks har jeg ikke prøvd å fryse ned enda :) Har i allefall aldri fått noe ødelagt så vidt jeg vet :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...