Jump to content
Sign in to follow this  
AndreasLie

Sporingsnummer og oppdatering i webshoppen

Recommended Posts

AndreasLie

Bare lurer på en ting. Alle ordrene jeg har gjort står forsatt med status "under behandling" under kontoen min. Skal ikke den endre seg til sendt ellerno når varene er på vei til meg? Alle varene har jeg jo fått bortsett fra den siste ordren min. Har heller aldri fått noe sporingsnummer før varen har ankommet postkontoret. Noen sammenheng her?

Hva som står som status gir jeg egentlig litt beng i, men sporingsnummer hadde vært kjekt :)

MortenM

x2

Men jeg har alltid fått varene mine. Sist på fredag faktisk :)

AndreasLie

Har alltid fått varer jeg også, er ikke det det står på :) Men liker å følge med på sporinga så jeg har ca peil på når den kommer :)

Får jo ikke noe å bidra med i sporingstråden heller :P mailen skal være registrert den, får da ordrebekreftelse..

Hirobofly

Har aldri fått noen sporingsnummer fra SS.

Får ordrebekreftelse og sms fra Posten når pakka er klar for henting, men aldri noe annet fra ordre lagt inn til pakka ligger på Postkontoret.

Kunne ønske meg sporingsnummer på mail ja når den sendes. :rolleyes:

AndreasLie

da er ikke jeg no unntak altså :) Vi får se hva SS svarer :)

Petter

Får alltid mail med sporing og SMS når den er på posten..

Bjørn

jeg får også alltid mail med sporingsnr linket direkte til postens sporingstjeneste :)

Swissvax / Dag

Ketil bruker samme system som oss (Consignor) og det skal gi mailback med sporingsnr automatisk så langt e-postadresse ligger inne når varene - og er riktig skrevet. Så det kan kanskje ligge en feil i noe av dette i og med at noen får og andre ikke?

Scandic Shine / Ketil

Korrekt som Dag sier her, så hvis mailen er skrevet feil av kunden eller meg, så kommer ikke sporingsnummeret frem. Kan sjekke dere begge i morgen, så er det ordnet til neste gang :)

Derfor endrer jeg heller ikke status på nettbutikken, blir mye ekstra jobb.

MortenM

Flott :)

Vet at mailen du har som innlogging på meg stemmer, da jeg får tilbud o.l. på mail fra deg.

Hirobofly

Glitters!! -Jeg får jo også tilbud ++ på mail så den er ok, men det kan jo være at mail-addressa står flere steder og der den omhandler shipment er den feil........

Supert at du sjekker Ketil. :)

AndreasLie

flott!! da løser det seg sikkert:)

Edited by AndreasLie

Essiek

Mamut + Consignor + eksisterende webshop (+ et integrasjonsscript) så har du full pakke, Ketil ;) Lagerstatus på web, lagerstyring m/innkjøp, ordre/faktura og regnskap (samt full CRM). Dag lærer deg sikkert opp, han kjører vel omtrent dette over her (bortsett fra integrasjons-script mot webshop) ;) ;)

evt. prate med folka på www.xlinksolutions.no - jeg går god for kvaliteten derfra

EspenHamre

Merkelig, for jeg får ikke tilbud på mail..

Men sporingsnr får jeg =)

Scandic Shine / Ketil

Selve nettbutikken er en database, mens sendingsprogrammet er en egen. Når det er nye kunder, må disse føres inn i sendingsprogrammet. Dermed kan eposten bli feil der.

For å få tilbudsmail må man ha godkjent å få nyhetsbrev.

Sandmo

Tror aldri jeg har fått sporingsmail, bare varene... Kanskje jeg får det denne gangen:)

AndreasLie

Snakker om sola (så snør det?? ) Der kom hente sms'en :) Da blir det genser og glaze idag. Får gjøre en testbestilling snart da og se om jeg får sporingsnummer på mail..

MortenM

Får gjøre en testbestilling snart da og se om jeg får sporingsnummer på mail..

Testbestilling... nå har jeg hørt den å!

Snakk om å lage unnskyldninger for å kjøpe mer utstyr :P