Gå til innhold

PS2 spill på ps3


Nøstbakken

Recommended Posts

Da er du noen år får sent ute, så vidt jeg har fått med meg så var det kun den aller føsrte utgaven som kunne dette. Tenker da på den første utgaven av den forrige PS3´n. Men på den nye Slim versjonen er jeg ikke sikkert på faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye PS3er kan ikke spille PS2-spill i det hele tatt. Var bare de aller første PS3-ene det var mulig på. PS2er er vel såpass billige å skaffe at man kan vel vurdere en PS3 i tillegg til en PS2 fremfor å prøve å oppdrive en av de aller første PS3ene.

Hardwaren som krevdes for å kjøre PS2-emulering ble fjernet for å få ned prisen på konsollen.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som har litt peiling på Ps3 ?

Skal kjøpe PS3 , men vil ha ein som kan spill ps2 spill på .

Kva utgave må eg kjøpe for å få dette til ?

Takk for svar :D

Da blir du nødt til å kjøpe en brukt en. Og det er kun 2. generasjon 60GB (av de som er PAL) som delvis støtter gamle spill. Alle nye PS3 som blir solgt for tida støtter ikke PS2-emulering.

Er det ikke litt bortkasta å legge ned 3 lapper for å spille de gamle spilla dine? Jeg solgte unna alt til min PS2 når jeg gikk over til PS3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 60GB som kan spille PS2 spill. Jeg har privat ingen PS2 spill og ikke skal jeg ha heller. Men om du er interesert går det ann og bli enig om en pris for min. :P

Den jeg har er den alle første som kom ut. 60GB og med minnekort leser samt 4USB porter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...