Gå til innhold

Porsche 997 4S Cab, 07 mod


Brynjar

Recommended Posts

Å du hellige jul :)

Så tråden i går kveld men måtte vente til frokosten i dag så jeg hadde noe å kose meg med til frokosten :D

Virkelig morro å se S&S av biler litt utenom det vanlige :)

Var det slumpblanding du hadde i foamlance første gang? eller hva var målene og ingrediensene? Og ikke minst hvor mye drit/trafikkfilm ble fjernet med denne blandingen?00

Blir morro å følge denne, men må si meg enig med Petter at det går ikke ann å ikke gi oss et lite testpanel engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins

damn........ helt sjef, rått og knall dette her Brynjar....

Du har egentlig tykt hår også :)

Knall post og dokumentasjon dette her :)

kreds fra meg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Lezt hele threaden nå Brynjar, sweeeeeeeeeeet, men hva gjorde du bak på "plastikken" foran hjulene?

Du likte også den blå SV mf'n så jeg, jeg liker den også med Quick Finish, helt gull til det formålet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

truhaa:

Takk for det:-) Har skikkelig tykt hår jeg ;)

Maskerte plasten for å unngå å få polish inn der, da det er et h""#e å få det vekk etterpå.. Plasten ble kun rengjort skikkelig dag 1, og så la jeg CR på.. Ikke noe mer..

Ja, den blå MF var sinnsykt smoooth..

Petter:

Takkar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm....Takk for masse fine bilder med høy siklefaktor Brynjar.

Jeg tenkte det faktisk - sikkert ikke noe imregnering av kalesje siden han ikke har gjort det før start polering.

- jeg har også lært dette "the hard way" og den ellers så eminente impregneringen fra Chemical guys som jeg bruker er enda vanskeligere å legge pga pumpeflaske og ikke sprayboks.

Jeg må innrømme at jeg hadde benyttet sjansen til å være den første i verden som skrev obscøniteter vha kjørespor i panseret på en Porsche hvis jeg var i dine sko - Men det er kanskje derfor jeg detailer opel og du detailer porsche :lol:

Spøk til side, jeg begynner å få en slags allround følelse for at sort tett lakk som oftest er myk uansett hvilke biler man tar - er det et syn du deler ?

Den MF som Dag hadde sendt deg hadde det vært gøy å få en review på...ut ifra beskrivelsen din så høres det ut som den avviker en hel del fra det som vi pr i dag oppfatter som en god MF for buffing av voks og denne nyskapningen ble jeg nysgjerrig på.

Ble en nydelig bil etter en strålende jobb med godt håndtverk og utsøkte produkter atter en gang Brynjar.

Creds pluss ti tommeltotter i været for en fantastisk dokumentasjon av denne jobben også B)

Mvh

Ståle

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mere jobb en planlagt skjønner jeg, effekt lakk ja.default_smile.png Har ikke prøvd meg på sticky lakk selv, men jeg ser av bildene att det krever mye kunnskap og skills for og få ett bra resultat.

Og dette ser heftig ut. Bilen er voksen verdig, ingen tvil om det. Uber bra att du har fått med så mange bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F a n t a s t i s k :D

Kjempe writeup og kolosaalt med bilder, nettopp slik vi liker det :D

Kan ikke annet enn å bare misunne på slike jobber som dette her, du må jo ha en tolmodighet som ikke ligner grisen :)

Så har jeg et par små spørsmål ;)

Gjorde du noen spesielt med kamera/lys for å få fram di syyyke hologramm bildene?(kamerainnstillinger?) jeg mener effektlakk-bildene :)

Funker 3M og Über pads på DA maskin?

Hvordan gjorde du det på bakfangeren der det står Carrera 4S mht korrigering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Nyyyydelig Brynjar :thumbs: Helt rått så blank den ble ;) Ser du legger på SV CFP over hele bilen før du tar den av. Du synes ikke den er noe særlig vanskelig å fjerne igjen etterpå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har offisielt gått nesten tom for tommeltotter her, så du får bare denne: :thumbs:

Flott info om sort tett lakk, og at det ikke bare er jeg som får "effektlakk" så man har lyst til å grine etterpå. Takk gudskjelov for UFSE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Flott jobb som vanlig Brynjar !

Ble veldig sort og wet denne her. :D

Pyton med sånn lakk og spesielt når det er tidspress.

Var nok en grei deal å ta de siste småplukk tingene til våren.

Ta en velfortjent juleferie nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...