Gå til innhold

Pokker


Ståle

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Ketil og jeg skal lansere Swissvax Insignis Ultra super GT GT på nyåret - blir vel en utpris på 350 000,- Vi kjører introsalg med 5% rabatt på lanseringsdagen... :P

Til og med jeg må vel innrømme at den voksen er LITT dyr... :rolleyes:

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"up to 79%" brasiliansk hvit - begynner å nærme seg grensa for at den ikke lar seg påføre lakken da ja

Må være en sjuk prosess for å få en slik sammensetning til å bli "påførbar". Hvis det ikke er meningen at man skal stå med blåselampa i lakkboksen, dryppe solaris utover og være grisekjapp med utsmøring i ca 60 graders varme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Ketil og jeg skal lansere Swissvax Insignis Ultra super GT GT på nyåret - blir vel en utpris på 350 000,- Vi kjører introsalg med 5% rabatt på lanseringsdagen... :P

Til og med jeg må vel innrømme at den voksen er LITT dyr... :rolleyes:

Men husk no på at det medfølger en fancy skje då :P

EssieK: Står ikke noe om fra x-antall % nei.... Påføres ved hjelp av varmepistol på sommeren og skjærebrenner på vinterstid... default_tongue.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Men husk no på at det medfølger en fancy skje då :P

Selvfølgelig! Ketil og jeg har raidet det vi har kommet over av isdisker siste månedene :lol:

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, både Svisswax BOS (Concourso?) og collinite 915 kom bedre ut enn Zymol royale i den derre store blindtesten. Så greier de ikke å få det til med en voks til 60 tusen kr, så tror jeg ikke jeg ville kjøpt den til 300 tusen heller, selv om den er "solar activated" :P Det beste man får her er nok skryterett, hehe.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Selvfølgelig! Ketil og jeg har raidet det vi har kommet over av isdisker siste månedene :lol:

Ketil raider over isdisker uansett han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...