Gå til innhold

Våtslipepapir: Hvor?


hc_Tk

Recommended Posts

Har lakkert noen skapfronter, men pga dårlig lokaler kom det noe støv i klarlakken. så må slipe dette vekk.

Prøvde med 2000 våtslipepapir og vann for hånd, men fikk ikke polert dette vekk igjen(brukte menzerna power gloss og scholl ull-pad!)

Regner med at dette er fordi lakken er litt for myk enda, så skal få stå til etter jul og herde.

Men hvor kan man få kjøpt 3000 papir til en overkommelig pris?

Har en rundt bosch eksentersliper som jeg har tenkt til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakkert noen skapfronter, men pga dårlig lokaler kom det noe støv i klarlakken. så må slipe dette vekk.

Prøvde med 2000 våtslipepapir og vann for hånd, men fikk ikke polert dette vekk igjen(brukte menzerna power gloss og scholl ull-pad!)

Regner med at dette er fordi lakken er litt for myk enda, så skal få stå til etter jul og herde.

Men hvor kan man få kjøpt 3000 papir til en overkommelig pris?

Har en rundt bosch eksentersliper som jeg har tenkt til å bruke.

Vet ikke hvor i landet du bor, men Billakkspesialisten,thorsov skal vel ha, bilextra hadde mener jeg å huske, ellers kan du jo sikkert stikke innom en lokal lakkerer/lakkforhandler å skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

det er vel totalt ca 30 deler så blir jo litt sliping.

har ikke sett 3000 med borrelås bortsett fra 3m, men får titte litt rundt og se.

noen som hjar erfaring med hvor lenge det bør stå før man pusser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Kazzper kan sikkert utdype mer om 3M sine produkter, men Trizact papirene til 3M er i alle fall bygd opp lag for lag, noe som gjør at når du har slipt vekk noe på papiret så kommer det nye lag frem(hvis du skjønner den noe klønete forklaringen).. Koster vel 50-60,- stk og jeg har i alle fall nå begynt å skjønne hvorfor.. Er fortsatt på første papiret mitt og det fungerer utmerket etter to panser, en bakluke og litt testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noen fra CYC den bestillingen jeg har inne nå. Har ikke prøvd noe annet og vet ikke hvordan disse er. De jeg har bestilt er fra Meg. 1000/2000/3000 papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars papirene er utrolig gode, men de er VELDIG dyre i norge. Ca 10 ganger prisen i england. Det kaller jeg fortjeneste :P

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...