Gå til innhold

Foam canon til denne koblingen


AndreasLie

Recommended Posts

AndreasLie

Siden jeg gjør all polering og vasking i vaskehallen på jobben så bruker jeg den fastmonterte høytrykkspylern som er i hallen. Den har kobling som vist på vedlagt bilde. Noen som vet om man får foam canon som kan brukes på denne pistolen?

post-763-1259533257,99_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Takk takk :) Men ser sårlig ut. På de to så er det vel sånn at man må vri rundt for at det skal sitte (som på foma). På denne pistolen trykker man bare lansen inn til det sier klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Googlet litt og dette er en Gerni høyttrykkspyler som nå har blitt tatt over av Nilfisk. I følge ett australsk forum jeg fant så var det fler der som hadde brukt koblingen fra KEW/Alto, men for meg så ser det ikke ut som det ligner spesielt mye. Noen i nærheten som har en lanse med denne koblingen så jeg kan teste om det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kan hende Tess har noe eller Gerni har en ødelagt lanse el noe som du kan få og bygge om..

Ketil sin til Lavor tok jeg bare med på Tess og kjøpte litt koblinger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Googlet litt og dette er en Gerni høyttrykkspyler som nå har blitt tatt over av Nilfisk. I følge ett australsk forum jeg fant så var det fler der som hadde brukt koblingen fra KEW/Alto, men for meg så ser det ikke ut som det ligner spesielt mye. Noen i nærheten som har en lanse med denne koblingen så jeg kan teste om det passer?

Samme kobling som jeg har på min cannon:-) Er vaskelig å få tak i, da jeg slet med det samme...

DSC_0451-2.jpg

Gi meg et par dager så skal jeg se om jeg ikke kan skaffe deg en.. Har sikkert liggende noen ødelagt lanser som jeg kan skru av en fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...