Gå til innhold
hmsilset

Trenger tips om hvor jeg får mest for pengene

Recommended Posts

hmsilset    3 830
hmsilset

Får ikke lagt inn i rette forumet da jeg ikke har ordnet vip medlemskap enda.ordne neste måned.. Jeg er dritt lei av å bestille småtteri og handle bilpleieprodukter på bensinstasjoner, og har i tillegg lyst å lære mere, så må satse bittelitt.Trenger en god maskine og alt som trengs for å pleie ett par hundre biler ;) Hva vil dere anbefale, og har noen ett bra pakketilbud til meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 475
Brynjar

- Flex roterende og DA med tilhørende bakplater

- Hele Scholl polishserien med tilhørende pads

- Überpads

- En god porsjon med microfiber

- Assortert utvalg av Chemical guys såper, avfetting, QD,

- Clays

- Div felgbørster

++++++++

Du kommer langt med den summen du har satt opp der:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

- Flex roterende og DA med tilhørende bakplater

- Hele Scholl polishserien med tilhørende pads

- Überpads

- En god porsjon med microfiber

- Assortert utvalg av Chemical guys såper, avfetting, QD,

- Clays

- Div felgbørster

++++++++

Du kommer langt med den summen du har satt opp der:-)

Det er godt å høre ;) Blir å bestille fra flere firmaer da.Skal bruke tipsa dine til produkter om jeg ikke finner en pakke som har alt+ en god maskine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 475
Brynjar

Tror nok du får alt dette fra f.eks SS om du sender Pirex en mail... Han kan nok også fylle på litt ekstra ting du måtte trenge og du er nesten garantert å få en god fra han..

Ville nok også lagt inn bestilling på noen SV vokser også, så er du ganske så godt i gang:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Tror nok du får alt dette fra f.eks SS om du sender Pirex en mail... Han kan nok også fylle på litt ekstra ting du måtte trenge og du er nesten garantert å få en god fra han..

Ville nok også lagt inn bestilling på noen SV vokser også, så er du ganske så godt i gang:-)

Regner med at pirex er en på forumet her ;) og ss er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

SS er Scandicshine, altså scandicshine.no En bilpleiebutikk ;)

Pirex er Ketil, han som driver Scandicshine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Scandicshine

og Pirex er brukernavnet til han som driver scandicshine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

SS er Scandicshine, altså scandicshine.no En bilpleiebutikk ;)

Pirex er Ketil, han som driver Scandicshine

Takker for info dere! Bør ha det meste på den butikken da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Jepp, og det han ikke har skaffer han ;)

Helt topp :) Må sjekke om jeg får lånt litt penger, så sender jeg isåfall ønskelista uti neste uke.Har nylig fått innvilget ett lån på 37000, men droppa det bilkjøpet.Tror jeg får lån uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenM    62
MortenM

DA'n som følger med her må du ha en omformer til, så kanskje bedre å handle i Norge eller Sverige.

F.eks http://shop.bollnasbilvard.se/, se under poleringsmaskiner / polermaskin sett. Der finner du er grompakke med både DA og roterende,

Min bestilling fra Bollnäs finner duher.

Husk å huke av så du ser prisene uten mva, da dette blir ca pris i NOK inkl mva.

Seriøs butikk som anbefales på det varmeste. Bare å sende de spørsmål på mail, så får du fort svar. Eneste er at du må bestille pr. mail og forskuddsbetale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

himmel, det var en del i den pakka der gitt....

Ellers vil jeg stemme i det å sende Ketil hos scandicshine eller Kazzper på godkjemi en PM, be de sette opp en komplett pakke til deg, i pris "anslaget" du har satt opp bør du kunne få en grei pakke vil jeg tro... spar bare noen kr til Swissvax vokser, der kommer du til å ville ha om en til to uker ;)

scandicshine

Flex DA + roterende

scholl serien

Div Chemical guys

godkjemi

Metabo roterende

Meguiars g220 DA

3M serien

Div Meguairs

Skulle ikke forundre meg om du har nok til begge pakkene, men det holder med ett sett med maskiner, så fremt du ikke skal ha dette som levebrød, da trenger du fort en back up, og Metabo vs flex er vel en lang krig for mange...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenM    62
MortenM

Jeg bruker en BT maskin til 500,- i backup, og den holder fint så lenge jeg holder meg til små pads.

Men så skal det sies at Flexen ikke har sviktet enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

himmel, det var en del i den pakka der gitt....

Ellers vil jeg stemme i det å sende Ketil hos scandicshine eller Kazzper på godkjemi en PM, be de sette opp en komplett pakke til deg, i pris "anslaget" du har satt opp bør du kunne få en grei pakke vil jeg tro... spar bare noen kr til Swissvax vokser, der kommer du til å ville ha om en til to uker ;)

scandicshine

Flex DA + roterende

scholl serien

Div Chemical guys

godkjemi

Metabo roterende

Meguiars g220 DA

3M serien

Div Meguairs

Skulle ikke forundre meg om du har nok til begge pakkene, men det holder med ett sett med maskiner, så fremt du ikke skal ha dette som levebrød, da trenger du fort en back up, og Metabo vs flex er vel en lang krig for mange...

Takk for alle innlegg og svar allesammen.var mye i den pakka ja Genral Lee. Hva er DA? går litt fort her :)

Mortenm: ja,har ei sånn maskine.Aldri prøvd maskine enda.

Truhaa: Nei,er bare hobby.Men vil lære meg siden jeg liker det og det er lite å gjøre på jobben, så kanskje jeg har det som levebrød en gang.Men først få lån.Har som sagt innvilget lån fra før, men det gjaldt en veteranbil.Tror jeg får til dette også, da det er en lur investering for meg uansett. Jeg kan lite også, mn skal lære meg alt som trengs ved å lese her og se filmer+ å øve på mange biler som ikke burde fått sånn behandling :rolleyes:

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

DA = Dual action maskin, dvs Osilerende isteden for roterende.... DA er det tryggeste for bilen/lakken, men roterende er det du ender på etterhvert uansett, det er raskere bla, DA er supert på bløte lakker, og for meg så er det et must i samlingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

DA = Dual action maskin, dvs Osilerende isteden for roterende.... DA er det tryggeste for bilen/lakken, men roterende er det du ender på etterhvert uansett, det er raskere bla, DA er supert på bløte lakker, og for meg så er det et must i samlingen

Takker for info.Da holder det med roterende foreløpig, siden jeg ikke vet hva bløte lakker er en gang :blink: Liker å lære litt og litt.Jeg er en jævel til å arbeide, men bruker tid på å lære alt :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig