Dag/Swissvax

Swissvax Hettegenser/poloskjorte + Julekampanje!

129 innlegg i emnet

Swissvax Hettegenser/poloskjorte + Julekampanje :fun:

Etter mange forespørsler så gjør vi som ønsket og legger ut en kampanje som også kombinerer ønsket om en julekampanje på våre andre produkter. Legg merke til at vi nå også leverer PTG 8 til bra pris for en periode :) (her gjelder også julerabatten under).

Genser/skjorte tilbud:

Swissvax Hettegenser - 499,- Swissvax Poloskjorte - 349,- Totalt 838,- Inkl mva

Pakketilbud: 600,- inkl mva

Kun genser: 400,- inkl mva

Dere må kjøpe genseren og/eller trøye på vanlig måte og vi justerer for pakkerabatt etterpå (begge disse ligger under "tilbehør").Dette er fordi vi ikke kan gi rabatt på allerede gode pakkepriser på disse.

På andre varer så tar vi på oss nisselua og tilbyr dere:

På kjøp opp til 1000,- (eks genser/skjorte tilbud) - 5 % rabatt - bruk rabattkode "juledetailer 5"

På kjøp fra 1000 til 2500,- (eks genser/skjorte tilbud) - 10 % rabatt - bruk rabattkode "juledetailer 10

På kjøp over 2500,- (eks genser/skjorte tilbud) - 15 % rabatt - bruk rabattkode "juledetailer 15"

Frakt kommer i tillegg på begge tilbud.

BETINGELSER:

Dette er en kampanje for DCN medlemmer og gjelder til og med 1. desember 2009. Ordre som måtte kom oss i hende med denne rabattkoden etter dette vil ikke bli ekspedert.

Tilbudet gjelder på www.swissvax.no og kun for en ordre. Ordrer som ikke oppfyller kravene over vil ikke bli ekspedert. Vi vil ekspedere ordrer fra og med vi mottar genserne fra leverandør - om ca 1 uke.

Edit: Etter spørsmål om det, så kan vi gjerne vente med sending/betaling til julelønna er inne - så lenge man sender en bestilling før fristen (1.des) vente med sending/betaling til julelønna er inne om noen foretrekker det :)

Mvh Dag/Swissvax :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag, er denne polo-skjorten en ekte polo med knapper i halsen eller mere tskjorte? Jeg bare leter litt på hjemmesidene deres og den jeg ser bilde av der ser mere ut som t-skjorte?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en ekte polo med knapper ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daaa kommer det en bestilling fra meg straks :) Selv om jeg kanskje begynner i feil ende - burde vel hatt noen Swissvax produkter først ;) men men...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, man får ta det som det passer ;)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morrizon er "poser"... :D

Fint tiltak dette Dag :) Keep up the good work :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få dyttet svigerfar inn dit i løpet av helgen - han må ha seg skinnpleie-produkter uansett, og egentlig skylder han meg praktisk talt en Insignis etter å ha jobbet i nesten 40 timer med bilene hos ham.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig Bernhard, takk-takk :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare spørre om Dag kan sende med faktura i "ditt" navn da :D Og tilfeldigvis hadde du samme navn som svigerfar...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få dyttet svigerfar inn dit i løpet av helgen - han må ha seg skinnpleie-produkter uansett, og egentlig skylder han meg praktisk talt en Insignis etter å ha jobbet i nesten 40 timer med bilene hos ham.... :)

Sånn skal det låte Espen, nå får sviger få svi litt, 40 timer gir kred da - og det er tross alt snart jul og det hele ;)

Bare spørre om Dag kan sende med faktura i "ditt" navn da :D Og tilfeldigvis hadde du samme navn som svigerfar...

Ser for meg noen iltre svigerforeldre rundt kringom :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn det er innimellom det.. Fra nå av heter jeg forresten Per Karlsen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vente deg en 'liten' bestilling Dag ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm a poser - not a detailer? :)

Jeg går å sikler på en Entry Collection, men må bare finne ut hvilken bil en ender opp med før en velger voks :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går å sikler på en Entry Collection, men må bare finne ut hvilken bil en ender opp med før en velger voks :)

Gå for Concorso eller bedre, så spiller det ingen rolle hva slags bil du har det på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får si du er flink til disse tilbudene dine Dag :angry:

Har garantert Ketil, Truls, og Trixie at det er stop før jul, men nå må vi gå i tenkeboksen igjen... hmmm..

Genser blir det uansett :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vente deg en 'liten' bestilling Dag ;)

Hyggelig Morten :)

Hehe, det kan være greit ;)

Får si du er flink til disse tilbudene dine Dag :angry:

Har garantert Ketil, Truls, og Trixie at det er stop før jul, men nå må vi gå i tenkeboksen igjen... hmmm..

Genser blir det uansett :thumbup:

Sorry Brynjar.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri lovet meg det du Brynjar, det du lovet var å bestille Divine før jul...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med folk som har satt seg opp på bestilling av genser i den andre tråden.. Gjelder ikke pakkeprisen etter 1. desember der heller :unsure:

Blir uansett bestilling herfra i god tid innen da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, pakkeprisen kan vi holde et par - tre ukers tid, men ikke lenger enn det da jeg ikke ønsker at det skal dra altfor langt ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sende med en krukke Crystal Rock som julegave f.eks :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive