Gå til innhold

Swissvax på Discovery


solrikioo

Recommended Posts

ØyvindBraaten

Eneste denne testen gjorde på mitt inntrykk var GOD TV! Ikke annet. Dårlig vitenskapelig test. Dette er nesten som å se naboen vaske bil om sommern, frem med bøtte, såpevann og svamp. Etter vask, hiver vi like greit hele bøtta over bilen igjen for å skylle den...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fikk ikke helt med meg hva han briten sa jeg da men.. Litt artig test synes jeg.. Neste gang Petter kommer skal jeg finne frem flammekasteren og teste på bilen hans default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

misshandling av den flotte Alfa`n :angry::angry: Typen skulle jo vært skutt :wacko: Hehe.... Hadde det vært en tysk bil derimot......

Trøsten er at swissvax kom tross alt godt ut av testen selv om testen var helt på jordet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok som de fleste andre "tester" i dette programmet kun ment som underholdning. Hadde det vært en seriøst voks test eller om skikkelig bilpleie generellt så hadde det bare blitt kjedelig for folk flest, desverre.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...