Gå til innhold

MatsBuer's samling


Matsbuer

Recommended Posts

Hans Marius

Kom den så fort? Ikke verst. Du slapp å betale 2 ganger ja? Var skeptisk når det sto postoppkrav på begge lappene, hehe.

God bedring!! :)

Trudde du hadde slengt pakka på ryggen og løpt ned jeg Ketil;)

Få faen Shield lukter knall :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir garantert fornøyd med DA'n til Flex. Jeg har bare bruk min til å påføre glaze og sealer, men du merker at denne er sterk. Til korrigering bruker jeg Flex roterende, men kunne tenkt meg å prøve DA'n en gang til det også.

Uansett, gratulerer med knallmaskin til innbruddspris i norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har trua på Flex'n, skal ta min egen bil neste helg. Blir ikke full korrigering da det er meldt -6 grader i porsgrunn da. Må låne garasjen til en kompis, så setter jeg inn en bygg ovn der så det blir litt lunk.

Tenkte å kjøre S30+ på gul MG pad og CFP på sort MG pad. Topper det hele med 2 lag SV Shield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bilder vettu :D

er spent på Foam cannon, er det sånn at alle lekker fra fabrikk?

Ja, disse er ikke skrudd orntlig sammen fra fabrikk. Bruk litt gjengetape om du har, og dra koblingene godt sammen så lekker det null.

Har du ikke gjengetape, så dra innom en rørlegger og kjøp. Husk at dette er tynn teflontape, IKKE hamp som enkelte bruker.

Får du ikke tak i, så send meg en PM, så skal jeg skaffe deg litt :)

Endret av MortenM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse er ikke skrudd orntlig sammen fra fabrikk. Bruk litt gjengetape om du har, og dra koblingene godt sammen så lekker det null.

Har du ikke gjengetape, så dra innom en rørlegger og kjøp. Husk at dette er tynn teflontape, IKKE hamp som enkelte bruker.

Får du ikke tak i, så send meg en PM, så skal jeg skaffe deg litt :)

han jeg skal låne garasjen av er faktisk rørlegger så gjengetape blir nok ikke noe problem, leverer bare hele sulamitten til han, satser på han fikser det. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

vakker pakke dette her.......

god bedring også da .)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...