Gå til innhold

Bmw M3 Med Autoglym Hd Wax


Larsen-Racing

Recommended Posts

Larsen-Racing

Var å skulle kjøpe meg Autoglym car glass polish og fast glass på søndags morgen. Det viste seg å bli en dyr tur da de hadde Autoglym HD wax stående på disken...Gikk 922kr på den turen gitt!

Så var det rett hjem, vaske og tørke bilen og legge på to lag med voks. Jeg trodde bilen var blank fra før med Meg's DC Carnauba Wax, men tydligvis ikke!

Når jeg var ute å kjørte bilen etterpå så måtte jeg bare sitte å se på panseret for det var virkelig blankt. Måtte spørre dama om den var blitt blankere eller om det var jeg som bare var blitt helt idiot :P

Voksen har ikke den duften som Swissvax og noen av Meguiar's produktene. Lukter ikke noe serlig godt, noe som ikke er spesielt gøy når man skal jobbe med det i to-tre timer.

Jeg la på hele bilen før jeg polerte den av. Nå tror jeg kanskje at jeg la litt for tykt lag på, men den var lett og fjerne. Padsene som var med var og behagelige å bruke og de skulle faktisk fuktes før man begynte. Så 750,- for den krukka på 150ml var det egentlig verdt mener jeg da! Så det som gjenstår å se nå er hvor lenge det holder seg.

M3341.jpg

M3342.jpg

M3343.jpg

M3345.jpg

M3346.jpg

M3347.jpg

M3348.jpg

M3349.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Vakker bil blir glatt og blank....konge..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Takker for bra respons ;)

Tror ikke at man hadde sett så mye forskjell på før og etter biler, er jo i real life man får se hvordan den egentlig er.

Tror ikke det blir noe Våler i helgen nei. Er jo hvertfall 55mil dit, og nå eg bilen gått 99500km :s så nå må jeg spare!

Jeg legger ikke på noe mer voks nå tror jeg, var mest for en test. Må ta bilen helt ned en gang til før sommeren tror jeg, se om jeg kan bli kvitt swirls som er der. Liker det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Har ikke hørt noe om holdbarheten enda. Men har ikke vasket bilen etter jeg la på voksen så er spent på sheeting og beading. Er ikke sikkert vannet når bort en gang :P hehe

Jeg bruker Meg's Gold Class shampoo til bilen nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket 5 ganger før jeg begynte å ha på ultima pgp og det var like fint, vannet renner spesielt fort av! Dråpene er syke! Er ikke like bra med ultima pgp, men det begynner å ta seg opp nå etter 5 lag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

5 lag!! Det var da voldsomt :P

Jeg vasket min i går for første gang. Sheeting og beading var rå! På siden så bare datt vannet av med en gang og dannet masse små perler, vakkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Larsen-Racing

Da har jeg funnet første feilen med voksen. Kommer nok ikke til å ha på tre lag neste gang.

Den ligger som et så stort lag med fett at når man drar fingen over på nyvaska bil så ser man finger merket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...