Gå til innhold

www.shinearama.co.uk


Hue

Recommended Posts

Nope, jeg betaler engelsk MVA da varen skal til et annet EU land (sverige). Når jeg bestiller mye eller bestiller sammen med noen kjøper jeg fra CYC, men når jeg bare skal ha noen småting bestiller jeg fra shinearama eller carnaubawaxshop da de har veldig lav frakt :)

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel , vel , enten er nettsporingen til Interlink stoppet opp eller så ligger pakken min i Flensburg ennå <_< , men jeg satser på det første :)

15 Dec 2009 05:28 Flensburg Consolidation Scan

Endret av opas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interlink sporingen min står fortsatt på "Failed Delivery - Parcel Returned to Depot". Men ringte nettop butikken der jeg skal hente den. Joda, den har vært der i 2 dager den. Stemmer jo aldri den jævla sporinga <_<

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Vel , vel , enten er nettsporingen til Interlink stoppet opp eller så ligger pakken min i Flensburg ennå <_< , men jeg satser på det første :)

15 Dec 2009 05:28 Flensburg Consolidation Scan

Der står pakka mi også, men den ble scannet 3 min før din :P Tror tyskerne har smakt for mye på glüwein'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omlastningsterminal til Norge muligens :)

Det hadde gjort seg :) Rett inn i Traileren i Flensburg , 3 timers kjøring til Hanstholm i Danmark , rett ombord i Fjordline fergen og en natt opp til Bergen. På kaien står jeg og tar i mot pakken. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Flere en meg som har problemer med sidene til shinearama i helgen?

Har fortsatt problemer med shinearama sidene jeg..... får åpnet siden så får jeg beskjed om at operasjonen er avbrutt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt problemer med shinearama sidene jeg..... får åpnet siden så får jeg beskjed om at operasjonen er avbrutt :(

Fant ut at siden virker med firefox men ikke explorer.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe spennende i min da. Bare ting og tang jeg trenger (mer av). Og ting jeg har glemt å ta med på siste bestilling fra CYC. En gallon med citrus wash & gloss, en 5liter med tar and glue remover, mothers hjulbrønn-børste, et par sonus ullmitt's, et lite tørkehåndkle (dodojuice soft touch) og et STORT tørkehåndkle (dodojuice supernatural drying towel). Supernatural håndkleet var dyrt, men SINNSYKT mykt og enormt :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...