Gå til innhold

Polerings ball CG vs Mothers


Erik-w

Recommended Posts

God kveld folkens.

Sommer felgene er plukket av bilen for en stund siden nå,vasket og gode greier.

Men vil ikke legge di vekk før di er polert og satt inn med forsegling og voks.

Kom nå over disse polerings ballene... tenkte det måtte ver geniale greier på felgene mine (Kosei K1)

Men hvilken bør eg satse på?

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=132 redd den blir for stor for mine felger?

http://www.blankbil.no/ds_product_info.php?cPath=22_42&products_id=171 denne ser fin ut syns eg men hva mener folket ?

Bilde av felger :

IMG_0167.jpg

IMG_0166.jpg

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja turte ikke gamble på at den ballen ikke kom til mellom eikene.

Kommer vel i neste uke, gleder meg til og teste :D

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Jeg kjøpte CG sin, men har ikke prøvd den enda. Førsteinntrykket var at den var my-ye større ennforventet, jeg hadde ikke lest noe om størrelse på forhånd. :unsure: Jeg så for meg Mothers si greie og trudde denne var direkte konkurrent/sammenlignbart , og det passet fint å legge den på bestillinga fra SS. Ser frem til å teste den ut, uansett, skal nok finne bruksområder. :)

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hva mener folket om størrelsen man bør velge angående powerball? Er stort alltid best?

Hvordan er powerball vs -cone? Noen med førstehånds kjennskap som kan si noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

bruker den minste her mest, kommer til på kronglette steder med den, der en kommer til med den store kan en nesten bruke vanlige pads, Power Cone er på hylla her og ikke brukt enda.. den store og power cone suger nok en del produkt, trenger du power cone for å komme til i kanter ol så funker mini power ball også... det som også er ok er Flitz, her, den er fin til å buffe vekk med...

men for all del, alle tre er bedre en 1 da :lol: må jo holde det ekte

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du skaffet behov for enda et nytt produkt ;) Noen norske forhandlere av Flitz?

Men konklusjonen er at liten powerball er det beste om man skal holde seg til bare en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

jupp, liten er å foretrekke her i alle fall, når du trenger den så er det ofte "kriker og kroker" du skal ta (felger feks) så da er den å foretrekke..

Flitz er jeg ikke sikker på om noen selger her, men den syntes jeg fungerer bra til å fjerne med og ikke å legge på, mht påføring så slenger den bare rundt seg med produkter og ble bare griseri...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...