Gå til innhold

Stoff til dekkposer


Kopmaniac

Recommended Posts

Kjøpte symaskin til fruen i helga og tenkte hun kunne lære seg å bruke den ved å sy noen fine dekkposer til meg.

Så lurer på om noen har tips til stoff og hvor man får kjøpt det som metervare. (Er ikke akkurat på hjemmebane på dette området. :huh: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Haha, du endret innlegg ditt før jeg fikk svart, men sikker på at det er seg selv og ikke deg hun bruker som modell da? laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg misforstod litt og trodde iDuddits svarte til meg :) Og barske meg kommer _aldri_ til å stå modell gitt. Men har hørt du tar 12,50 i timen hvis du får stå og stryke litt på silkestoffet samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nja, gikk opp i pris i august, tar 15 kr timen nå.. Ble så stor etterspørsel etter modell til Mankini'ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muttern kjøper stoff på Stoff og stil, det kan være verdt ett forsøk.

Sett på den siden der, men så ikke annet enn silke etc, men ser nå at de har mye mer enn jeg trodde. Enda bedre var det at de har butikk her i byen slik at det er mulig å dra innom å ta og føle på. Aner jo ikke hva slike ting heter.

Lurer på om det blir fint med "Sterk lime nervøs chenille". Da står dekkposene i stil med vaskehansken fra SS. :lol:

Hehe, skal si du har kustus på dama :)

syr hun på bestilling? :)

Kustus er vel å ta i, men hun er veldig snill. Om hun er villig til å masseprodusere aner jeg ikke, men det blir ett års fødelspermisjon fra påsketider, så hvis den kommende junior er av den snille typen kanskje hun trenger noe å fylle dagene med.

Skal legge ut noen bilder hvis prosjektet blir realisert. Kanskje jeg må få sjefen her til å skaffe noen DCN-logoer i stryke-på-stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er villig til å masseprodusere aner jeg ikke, men det blir ett års fødelspermisjon fra påsketider, så hvis den kommende junior er av den snille typen kanskje hun trenger noe å fylle dagene med.

Hehe..

Tro meg.... hun får nok å gjøre med junior :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...