daniel

Selvvask i Bergen

finnes det noen selvvaskehaller i Bergen med foam-lance?

vet bare om shell og statoil som har sitt berømte forbud mot medbrakte produkter som bøtte/washmitt/bilshampo osv....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet bare om shell og statoil som har sitt berømte forbud mot medbrakte produkter som bøtte/washmitt/bilshampo osv....

Godt spørsmål , jeg også lurer...

Nå har statoil åpnet ny stasjon i Åsane men den er utendørs , tenkte jeg skulle sjekke nå en dag..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt spørsmål , jeg også lurer...

Nå har statoil åpnet ny stasjon i Åsane men den er utendørs , tenkte jeg skulle sjekke nå en dag..

har hørt rykter om en bra selvvask i fyllingsdalen - esso eller noe i den duren..... har ikke foam lance og det trenger jeg såååårt nå..... har aldri sett en så skitten bil noen gang. T/R Hemsedal tok kaken....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt rykter om en bra selvvask i fyllingsdalen - esso eller noe i den duren..... har ikke foam lance og det trenger jeg såååårt nå..... har aldri sett en så skitten bil noen gang. T/R Hemsedal tok kaken....

Tur over fjellet kan jeg tenke meg setter spor på bilen ja :)

Det er en Esso ved Auto 23 som har vaskeanlegg men har ikke anelse om den har skumpistol.

Jeg har bestilt en foamlance fra Scandicshine som jeg har ventet på i snart 3 uker <_< , men naboene blir så lite glad når jeg vasker bilen utenfor huset i minusgrader....

Da er det greit med selvvaskeanleggene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

din tomt ikke dems:p

er det fare for is de er redde for?

mine naboer ser bare dumt på meg da jeg ruller ut hageslangen i 5minus:p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

what! ikke lov og medbringe egene produkter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

din tomt ikke dems:p

er det fare for is de er redde for?

mine naboer ser bare dumt på meg da jeg ruller ut hageslangen i 5minus:p

Det er nok isen ja , kan bli saksøkt om man ikke holder veien utenfor eiendommen fri for is har jeg hørt rykter om.

Ellers angrer jeg på at jeg ikke la varmekabler under beleggningsteinene jeg fikk lagt ned i sommer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

varmekabler utenfor hadde vært kjekt, men her er det kommunal gate, nok biler og har ingen sted å gjøre av HT ....

redningen i dag/denne uken ble Lex ! Lenge leve bilpleieforum-moderatorer med foam-lance og HT + gritguardbøtte og 3inch washmitt =) herlig med ren bil

ikke bare det at man ikke får nyte medbrakt på statoil, får jo ikke noe varmt vann der heller så da er man like langt

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også en ny selvvask i Salhusveien rett over parkeringsplassen til byggeriet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også en ny selvvask i Salhusveien rett over parkeringsplassen til byggeriet.

Åhh . den har jeg ikke lagt merke til, sjekket den nye Statoilen på Hesthaugen i dag , ser ut som om der er skumkanon...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal sjekkes!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har funnet ut av noe her? Er det ingen selvvaskeanlegg i hele Bergen med foam-lance?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lett men har ikke funnet noe

statoil sitt "skum" er vell det eneste jeg finner...... handler inn HT+foamlance når det når det blir vår i luften så slipper jeg bruke masse penger på statoil sin selvvask

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vinteren synes jeg det er like greit å bruke surfex, evt litt prickbort el.l. Det tar mye mer enn såpeskum uansett. Dette skummet som er i enkelte vaskehaller tar jo litt, men det er sterke saker som tar lsp også. Ellers så tar jo en grundig spyling med høytrykk så godt som alt av partikler uansett :) Vanlig snowfoam gjør ikke en dritt med vinter filmen på bilen. Oppskrytte greier imho ;)

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig snowfoam gjør ikke en dritt med vinter filmen på bilen. Oppskrytte greier imho ;)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskehallen på Shell på Nesttun er grei.. Men du må ha poletter der, og er ofte sinna taxisjåfører som kjefter en del :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive