Gå til innhold

Innebygget vaskemiddel tank på Foma funker ikke


Kleiv

Recommended Posts

Kjøpte meg en Foma 737 i høst og har prøvd å få fart på den innebygde vaskemiddeltanken i påvente av en foamcannon.

Denne nekter å fungere selv med bryteren skrudd helt over på valgt tank og dysen snørt igjen. Når jeg drar ut slangen

fra tanken så ser det ut som om produktet stopper i slangen allerede før det kommer ut av tanken.

What to do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en Foma 737 i høst og har prøvd å få fart på den innebygde vaskemiddeltanken i påvente av en foamcannon.

Denne nekter å fungere selv med bryteren skrudd helt over på valgt tank og dysen snørt igjen. Når jeg drar ut slangen

fra tanken så ser det ut som om produktet stopper i slangen allerede før det kommer ut av tanken.

What to do??

Prøv å sette såpebryteren på maks, vri deretter på det grå plaststykket fremme på lansen.

- Ikke selve dysa men den grå delen der fremme.....var slik jeg fikk det til å funke ihvertfall...tror jeg skrudde den utover...som i løsere liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...