Gå til innhold

Mattjins samling


Mattjin

Recommended Posts

Her er samlingen sånn den ser ut idag. Begynte med bilpleie i sommer etter at jeg kjøpe min første bil, tenkte at jeg bare skulle ha en bøtte og en svamp men etter å ha lest Truhaas bilpleie for dummies ble det andre planer. Bra for bilen :D , mindre bra for VISAn :( . Produktene er handlet hos Godkjemi, SS, og BlankBil. Bildene er tatt med mobil så kvaliteten er ikke den beste <_<

Hele stasen:

DSC01783.jpg

MF og pads

DSC01784.jpg

Vaskeutstyr

DSC01785.jpg

Voks og div

DSC01786.jpg

Såper++

DSC01787.jpg

diverse stæsj

DSC01788.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard

Ser ut som du har fått med deg en god del snadder der ja :) Bra med 901 i gallon! Men hva er den flaska med spray på dette bildet?

Det er Muc-Off Glass Cleaner. Gleder meg til å prøve Duragloss såpen, fikk den i posten i dag så har enda ikke testet den :) . Foreløbig er Muc-Off Ubershine favoritten så blir spennende å se om den blir vippet av tronen :lol: EDIT: Den i bakgrunnen er forøvrig Turtle Avfettning :P

Fin oppstart dette Postet bilde

Takk, takk. Blir nok roterende og kanskje litt SwissVax etter hvert B) . Hadde ikke vært dumt med en Flex :D

Endret av Mattjin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det er Muc-Off Glass Cleaner. Gleder meg til å prøve Duragloss såpen, fikk den i posten i dag så har enda ikke testet den :) . Foreløbig er Muc-Off Ubershine favoritten så blir spennende å se om den blir vippet av tronen :lol: EDIT: Den i bakgrunnen er forøvrig Turtle Avfettning :P

Takk, takk. Blir nok roterende og kanskje litt SwissVax etter hvert B) . Hadde ikke vært dumt med en Flex :D

Tror nok 901 kommer til å falle i smak ;) I alle fall en av de beste (om ikke DEN beste) såpa jeg har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok 901 kommer til å falle i smak ;) I alle fall en av de beste (om ikke DEN beste) såpa jeg har prøvd :)

Word...

Det skulle forundre meg om ikke du har en særdeles ren, pen og blank bil med den samlinga der :)

Og hvis du er som oss andre så ligger det snart en haug med pads, poleringsmidler samt en roterende maskin på det bordet der.

Du er på kjøret nå - welcome to the jungle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Word...

Det skulle forundre meg om ikke du har en særdeles ren, pen og blank bil med den samlinga der :)

Og hvis du er som oss andre så ligger det snart en haug med pads, poleringsmidler samt en roterende maskin på det bordet der.

Du er på kjøret nå - welcome to the jungle :D

Du er synsk!!!

DSC_0075.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...