Gå til innhold

"smårens" Av Møkkete Seter


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Hei!

Finnes det gode produkter for å rense skitt og møkk som har satt seg i vanlige stoffseter? Er en viss missfarging. Er sorte bmw-seter hvis det skulle ha noe å si :)

Chris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Syntes Meguiars carpet and int cleaner (tror jeg den heter) var veldig bra. Setene i Kangoon ble i allefall som nye igjen uten mye jobb

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Ikke kjøp den til Turtle Wax hvertfall.. En kamerat kjøpte den, og den syntes jeg ikke fungerte som den skulle ("extreme ett-eller-annet")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banna litt i kirka i dag jeg..

Befinner meg i Lofoten for tiden, og var fri for megs carpet and interior cleaner..

Så da dro jeg en tur på Ica og lette litt, eneste dem hadde var turtle wax nano interior cleaner, så jeg endte opp med den :P

Fikk faktisk et helt greit resultat med den, rensa kjempegodt! Og etterlot en diskret god lukt.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Brukte en annen fra Turtle Wax her om dagen, og den fjernet absolut nada, nix og null. men det var ikke nano opplegget deres da, den har jeg ikke testet.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte såvidt en sånn turtle sak på setene mine for 14 dager siden, (gul boks som spytter ut skum med en plast børste på) ble vel forsåvidt rent der og da, børsten var da møkkete etterpå.. men skeptisk på om det er noe særlig og bruke i lengden.. hehe.. og foresten jeg fikk den , derfor er det litt godkjent og bruke den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Jeg brukte den extreme saken som sagt, og jeg syntes det var litt leit å påføre riktig mengde på setet, og de skjoldene jeg hadde, de var der fortsatt. Så brukte jeg en skikkelig jalla-sak som mamma hadde, og det funka! hehe..

(så foresten på SVT1, og de testa avfetning... Turtle Wax nano kom på delt førsteplass med prickbort. Ca likt resultat, men Turtle Wax var 30-40kr dyrere pr. flaske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Jeg har bruker som regel Wolfgang Carpet and Upholstery Restorer, og har hatt stor suksess med den.

Bruker en børste fra mothers og gnukker godt, så er det bare å tørke det vekk.

Beste produktet jeg har brukt til rens av tepper og stoffseter.

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...