Gå til innhold

Audi A4 1.6


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Nydelig bil da!!

Tipper deg egentlig ikke er vits i og lure på hvordan resultatet blir. Bernhard har aldri lagt ut en dårlig jobb for offentligheten :lol:

Legger ikke ut dårlige jobber når man ikke har noen dårlige jobber B)

Og hurtigklargjøring av biler som skal selges ser jeg ikke noe poeng i å legge ut..

Vi ser lite til jobber fra deg da Morten ;)

Denne var virkelig ille i lakken... En slik bil skal jo ikke se slik ut :P Bra du tar et krafttak Bernhard! Satser på at du blir kvitt hologrammene vel...

Burde vel få de vekk satser jeg på, lakken er litt hipp som happ gitt..

Denne blir spennende å følge, og det ser jo knall ut så langt.

Håper det ikke er lakkert over hologrammer (hvis dere så hologrammer under der det var våtslip ? :huh: )

Ingen hologrammer under klarlakken sålangt, bare tonnevis oppå :blink:

Hvis noen skal klare å få denne blank og strøken igjen, så er det liten tvil om at Mr. B er rette mannen B)

Hvilken voks blir det sluttet av med her?

Blir uansett spennende å følge med her, og gleder meg til å høre tilbakemeldingen fra hun som eier den :thumbup:

Voksvalg får du vite siste dagen når siste rest kommer ut :)

Aj aj aj, nå skulle jeg egentlig spørre om noe... men husker ikke hva det var lengre :P

Dette er og blir helt supert :)

Helt supert er det ikke enda, men jeg ville da tro at det kan bli det :D

Denne lakken ligner på A6`n til fattern som jeg prøvde meg på i helgen..

Lykke til, gleder meg til resultatet.

Kjedelig bil..NOT!

Takk for det, men bilen til faren din hadde vel metalic? Denne er stort sett svart tett farge med visse unntak..

fikk referat av tyggern på jobb i dag... høres ut som og ser ut som ut er litt jobb på den der gitt... men det er vel ingen problem for en som har allt av produkter det er mulig å få tak i :)heh.

og bilen, kul kul kul. skulle gjerne hatt den "R'en" foran "S'en" jeg :)

Er litt å henge fingrene i ja..

Mangler da enda noe produkter, men alltid greit å ha litt forskjellig å velge i da ting ofte overlapper hverandre.. Men jeg tror du skal være glad for at du har hard lakk på din :) Myk lakk er noe dritt..

Hørte forresten at bilen din hadde vært på en "proff" shinng før du kjøpte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Begynner absolutt å komme seg nå ja!

Hva vil du sammenligne SV Cleaner Fluid Strong med i Scholl sitt sortiment? S17, eller helt opp mot S03? Regner med det er Pro versjonen som brukes med roterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Opp mot Scholl S10 ville jeg vel heller si...

Hjelper på Bernhard!!!! Får dratt frem DA maskinen nå så blir det saker..

Joda, DA er noe herk egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Takk for det lillegutt... Er nok ikke lyst når bilen er ferdig dessverre, men vi får se hva vi får til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tyggern

Ble du så lei i går at du redigerte bort alt sammen???

Var egentlig litt deilig å bare stå å se på at andre jobbet.. mens en spiser kake og drikker kaffe.. :rolleyes:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke ut dårlige jobber når man ikke har noen dårlige jobber B)

Og hurtigklargjøring av biler som skal selges ser jeg ikke noe poeng i å legge ut..

Vi ser lite til jobber fra deg da Morten ;)

Det er ikke så rart, for jeg shiner ikke andre bilen enn min egen. B) Og det er jammen ikke rare pleien den har fått det siste året heller.

Bilpleie har desverre ikke kunne blitt prioritert stort, annet enn vedlikeholdsvasking, p.g.a mye annet som har måtte prioriteres først.

Men ser lysere ut for pleieinteressen utover nå da. Garasje er bestilt fra Igland Garasjer, og håper på og få opp såle og ringmur før jul evt. starten av januar :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...