Gå til innhold

Grafitiekspert?


ØyvindBraaten

Recommended Posts

ØyvindBraaten

Noe spesielt spørsmål, men prøver alikevel. Noen som kjenner noen som er horribelt gode på grafiti tegninger evt motivlakk? Spørsmålet kommer i samhold med planleggingen av nye arbeidslokaler. Skal bygge nytt verkstedet, å derfor ønsker jeg noe røft og ålreit bilrelatert på veggene. Noe alà West Coast Custom om noen har kikket på det. Takk på forhånd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
ØyvindBraaten

fortell litt mer i detalj hva du vil ha,så kan jeg godt slenge opp noen skisser til deg.

Vil ha litt spreke biler i 3D på vegga, som skal se ut som de glinser, klarer du å mekke opp pinupgirls som vasker så er jo det enda tøffere! Noe tøft og vulgært som skiller seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Brudvik hos Lets Buzz tattoo i Bergen skal være _god_

www.letsbuzz.no

Endret av daniel

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

hm. er ikke så god på biler eller characters. skal du ha noe skrift skal jeg kunne klare å fikse noe rått til deg.

Hva forno tøft klarer du å drolle sammen av "Auto Clean Elverum" evt kun "Auto Clean" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forno tøft klarer du å drolle sammen av "Auto Clean Elverum" evt kun "Auto Clean" ?

vil du ha det enkelt og "cleant" eller vil du ha det litt mer vilt? mye farger? Noen spesielle farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

vil du ha det enkelt og "cleant" eller vil du ha det litt mer vilt? mye farger? Noen spesielle farger?

Vilt er tøft! Men samtidig cleant, ikke noe regnbue liksom. Svart og chrysler blue er en sinnsykt rå kombinasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...