Gå til innhold

starte med bilpleie.


e30 tic

Recommended Posts

Det første jeg tenkte på når du nevnte dette var 3M som er en stor seriøs importør som har nesten alt du kan komme til å trenge, samt at flere lokale lakk butikker vill sitte med en hel del av deres produkter hvis du skulle trenge noe fort. LSP produkter finnes bedre andre steder.

Det neste er meguiars som er vell omtrent på 3M nivå når det gjeller utvalg til bil, samt masse OK LSP produkter.

Mange her inne liker jo Scholl produkter.

Swissvax har jo også et ganske godt utvalg i produkter, og noen bilpleie firma leverer jo swissvax bilpleie til entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok slitt med å binde meg til å kun bruke produkter av et merke. Jeg er avhengig av å plukke og mixe det jeg mener er best for den bestemte oppgaven :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med mighty82 om å ha et hvist produkt utvalg så du har noe å velge i, de fleste bilpleie sjappene som jeg har hvert innom sitter med minst 4-5 forskjellige levrandører, men det er ofte en som leverer det de bruker mest av, jeg tenker da spesielt på litt større firma med flere annsatte.

Er du et 1 eller 2 mans foretak så finner du etter hvert ut hva du liker og bruker det.

Jeg vill tro at flere levrandører vill tilby vare prøver for en rimelig penge eller for free slik at du får testet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av tidsbruken hadde jeg satset på 3M som korrigerende produkter.

LSP er det masse bra å velge i, og feks MG #21 er jo holdbart, "safe" og rimelig i bruk.

Så hadde jeg nok handlet noen Swissvax voksalternativer til de som vil ha "top notch" på tjenesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man vil jo alltid finne sine egne løsninger og hva som funker best. har flex roterende og kommer til å bruke det videre.

blir 2 personer ja.

det blir jo alltid et spørsmål om pris. noen skal ha det billigste og bare "godt nok" og andre er kansje villig til å betale for det lille ekstra.

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

stemmer i med Kazzper her, 3M er stort firma det, de leverer bra også og har ting som duger i både krig og fred

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...