Gå til innhold

Min BMW E36 323


carlhaakon

Recommended Posts

carlhaakon

Tenkte jeg da skulle legge ut litt info om bilen min om noen har noe interesse får det.

Det er da en Helt orginal 1998 model 323, alt på bilen uten om speil, vinge, felger, eksos og CD spillern er orginalt.

Bilen ble hentet i vår og den har nå gått 138000, bilen har aldri sett norsk vinter så sier seg selv at rust kan man lete etter andre plasser.

Motoren er vel på 170 hester, men går overaskene bra. den er også på 2.5 liter så med litt små ting skal man kunne hente ut mer efekt av den.

bilen har kun blitt håndvasket hjemme i mitt eie. har også polert den med Step 1,2,3 men skal få seg en sikkelig polering til våre da den blir henta fra vinterlagring.

den fikk også 1 plass på utstilling får orginal BIL på BMWCCN treff.

Noen bilder:

nyebilder006.jpg

Photoshotden070709049.jpg

Photoshotden0707.jpg

Photoshotden070709015.jpg

Photoshotden190709025.jpg

Photoshotden190709026.jpg

Photoshotden190709003-1.jpg

bilde051.jpg

bilderden040909autoslalom086.jpg

bilderden040909autoslalom073copy.jpg

1plass_Original.jpg

så får dere spøre i vei om det er noe jeg har glemt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon

Sagt det før, men du blir nok ikke lei av å høre det....

Nydelig bil dette her.

Ble det ikke noe av salg? :)

takk for det :) nei bilen ble satt inn får vintern så vi får se hvordan det blir når våren kommer og bilen kan hentes igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
carlhaakon

Ja du har strøken bil Carl, det har jeg sagt før også ;) Får se om jeg kan bli med på runden til våren igjen :)

hehe ja det hadde vert nice :) vurderer og hente interiøret i den og få renset det sikkelig til våren, men får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

hehe ja det hadde vert nice :) vurderer og hente interiøret i den og få renset det sikkelig til våren, men får se ;)

Mulig jeg går til innkjøp av Foma MIMO rensemaskin snart! Da hadde jo det vært et fint interiør å teste den på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon

hvor mye skulle du ha for den da?

Sa første man som kom med 130.000 høres mye ut. men ikke lett og finne noe slik som denne. var ett par stk som skulle ha den. men alle måtte selge sine egene biler først så jeg droppa det. la den også kun ut på bimmers.no

men får se om jeg beholder den eller hva jeg gjør til våren. en av grunna til jeg skulle selge var at jeg ikke fikk vinterlagra den. men fikk plass til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon

Meget pen E36! Så bilen din på Våler ja, skilte seg ut den ;)

takk for det :) hehe merkelig egentlig får det var ingen som tok bilder av den når den sto der hehe. folk synes nok den ble litt for standard. men jeg liker utsende på den slik den er så bryr meg ikke. eneste ulempen nå er at den stå innne. og jeg kribler i fingrene til og kunne gi den en sikkelig polering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...