Gå til innhold

Billige MF


Han5y

Recommended Posts

Jeg er ikke den personen som handler betaler flere hundre for en MF, så jeg bestiller de fra Ebay. Kom over en selger, med gode priser, lav pris, og sinnsykt god kvalitet:

http://myworld.ebay.com/shine-on-auto-care

Kjøpt nærmere 20 MF hos han, og det går 9 dager,så har jeg dem, nydelig kvalitet, store, myke, billige MF`er.

Første gange bestilte jeg 3, andre gangen bestilte jeg 5 og fikk 6, siste gangen bestilte jeg 6, og fikk 9. For en service! :)

Blir neppe siste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så veldig flate ut i forhold til mange andre her... Har du testet andre MF? Det trenger ikke koste flere hundre for en MF, ta f.eks CG sine fluffers som er gode og myke. Her får du en 10pk til 599, det blir 59,- pr stk...

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=21&products_id=344

Ikke meningen å reklamere for noe her, vil bare påpeke at skikkelige MF ikke trenger koste mange hundre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye mf på ebay. Får ganske mye tykkere of fluffy mf enn de der til den prisen. Rett fra produsenten i korea :) Dessuten er det mange fine butikker i england og usa med rimelige og gode mf kluter. Eurow på cyc f.eks, mega tykke fluffy ripesikre mf kluter til under 20kr stk. Må jo opp i 100kr i norge for å få noe lignende. Er det noe man virkelig kan spare på å kjøpe i utlandet så er det mf kluter. Har kjøpt over 100 kluter fra england, usa og korea til nå :) Til samme prisen jeg hadde fått 20 i norge :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en blå plush mf fra Rubbish Boys for litt siden (havna oppi pakka sammen med noe anna go'saker) - klarer omtrent ikke å brette den mer enn to ganger så tykk er den. Helt sjef å dra av polish og sealer med. Kosta 10 pund tror jeg

Endret av EssieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være Dodo Juice fantastic fur eller "super plush detailing towel" det da. Begge ligger rundt 5 pund og er de dyreste de har. Har noen av førstnevnte, og de skal være det mykeste som finnes å få tak i. Koster jo omtrent det samme som "interiør mf" i norge :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye mf på ebay. Får ganske mye tykkere of fluffy mf enn de der til den prisen. Rett fra produsenten i korea :) Dessuten er det mange fine butikker i england og usa med rimelige og gode mf kluter. Eurow på cyc f.eks, mega tykke fluffy ripesikre mf kluter til under 20kr stk. Må jo opp i 100kr i norge for å få noe lignende. Er det noe man virkelig kan spare på å kjøpe i utlandet så er det mf kluter. Har kjøpt over 100 kluter fra england, usa og korea til nå :) Til samme prisen jeg hadde fått 20 i norge :P

Linker er en fin ting.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at "Eurow - Shag Pile Double Density Towels" er helt fantastiske. Akkurat passe størrelse og supermyke. Min favoritt til fjerning av LSP

Kjøpte likegodt en 10pk når jeg bestilte sist, men blir nok enda en 10pk når vintermørket kommer krypende og jeg trenger en trøstebestilling for å få opp humøret. 

Det skal nevnes at jeg kjøper det meste av bilpleieartikler i Norge, men akkurat MF bestiller jeg fra det glade utland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...