Gå til innhold

Dekkmerker i sete


Ulf

Recommended Posts

En kompis av meg kjøpte ny bil for noen uker siden, og fikk da med 4 stk vinterhjul med på kjøpet.

2 av disse var da plassert i baksete på bilen, og dette laget da stygge merker i vinylen.

Prøvde følgende for å fjerne dette:

CG green clean + Megs interiør børste

Megs carpet stain remover + megs interiør børste

Merkene vises fortsatt veldig godt, noen som har en super oppskrift på å få fjernet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte ny bil for noen uker siden, og fikk da med 4 stk vinterhjul med på kjøpet.

2 av disse var da plassert i baksete på bilen, og dette laget da stygge merker i vinylen.

Prøvde følgende for å fjerne dette:

CG green clean + Megs interiør børste

Megs carpet stain remover + megs interiør børste

Merkene vises fortsatt veldig godt, noen som har en super oppskrift på å få fjernet dette?

Hei,

Hvis kompisen kjøpte ny bil - som i NY aldri brukt før - ny bil, så hadde jeg kjørt til forhandleren og fått meg et

nytt baksete.

Er det skitt & møkk som ligger i vinylen eller er det skraper/riper og press-misfarging i trådene ?

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvis kompisen kjøpte ny bil - som i NY aldri brukt før - ny bil, så hadde jeg kjørt til forhandleren og fått meg et

nytt baksete.

Er det skitt & møkk som ligger i vinylen eller er det skraper/riper og press-misfarging i trådene ?

mvh

ståle :)

Det var ikke NY bil, som i nybil, men var likevel av forhandler (Bilen er 2004 modell)

Svarte striper i vinylen, dekkposene var tydeligvis ikke helt "tette"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

hadde testet med nanosvampen jeg også, tar mye det, men merker i vinyl sitter ofte godt, om det sitter på flatene så kan de fjernes, men har de laget riper i vinylen så er det plastfornyer annenhver uke for å skjule de.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Tror vel Nano må stå for en nærmere forklaring av nanosvampen, men det er vel noe med at de utrolig små porene i svampen, tar med seg det som sitter på overflaten nesten uansett. Til gjenngjeld så blir svampen etter hvert "borte" etter du har brukt den. Den rett og slett smuldrer bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Nano svampen er fremstillt av skum. Det er ingen tilsatte rengjøringsmidler. Grunnen til at denne rengjøringssvampen har vist seg så effektiv, er en hemmelighet i svampens oppbygning. Den består av en kombinasjon av små porer (nano) og store porer. Forurensing er ofte en slags "medium" porer (molekyler). De små porene splitter forurensingen, og de store porene absorberer og fjerner skitten.

Tørk efter med en fugtig Mf

Ligsom TV Shop bare at det virker :-)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Er det merker noe lignende dette her? 027.jpg

Jeg har brukt grønn APC blandet 1/8 med stort hell på sånne merker og vært kjapp med å etterbehandle det igjen med Scholl Purple 9000 på vinyl og brukt Swissvax sitt skinnsett på skinstoler, renset først for sikkerhetsskyld og lagt på Leather Milk etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er dekkmerker fysisk i skinnsetene, så har jeg hørt at dette skal fungere å fjerne med et helt standard viskelær. Aldri testet, men hadde ikke forundret meg om det hadde blitt borte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar folkens. Skal se om jeg fikser et bilde av det.. Og så må jeg i tillegg beklage, merkene er i selve "stoffet" i baksetene. altså ikke vinyl..

Skal prøve nanosvampen samt litt sterkere blanding av greenclean+mitt til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...