challenger

Vaskedag lørdag 24.10 Statoil Kjeller

Tillater meg å formidle en annonse i dagens Romerikes Blad. Presiserer at jeg har ingenting med Statoil å gjøre og vil heller ikke være tilstede der. Mulig andre vil benytte seg av tilbudet.

Kl. 11.00 til 16.00 er det VASKEDAG på Statoil Kjeller. Du får vasket bilen for KUN KR. 30,- i vårt selvvaskanlegg. Våre medarbeidere står klar til å veilede og svare på spørsmål om bruken av selvvaskanlegget.

Velkommen til Statoil Kjeller

Lykke til og God Vask til den som drar dit!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tar på seg ansvaret å rettlede veilederne? Trengs nok helt sikkert når de skal vise deg hvordan du vasker bilen med svamp...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"vasker bilen med grov svamp så du får vekk møkka, og husk å legge presse! " :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kan stikke bort med hele poleringskofferten jeg og okupere en bås i ett par timer :) Får håpe disse kan noe mer enn bare pølser og boller da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de bare er flinke nok til pølser og boller, kan jo du ta deg av vaskinga ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært litt av en opplevelse det der. Synd jeg var på jobb :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, ja de skulle vel skryte vilt og uhemmet av "poleringsvasken" sin...... :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen herifra bare må dra dit og vaske bilen samt stille masse spørsmål.........evt. få de til å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør når vi vasker bilen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive