Gå til innhold

Tomas sine produkter..


Hue

Recommended Posts

You my friend are...... wait for it...... SICK! Nydelig samling. Gleder meg til neste gang jeg skal snylte på deg default_cool.png

Haha, mens jeg satt her og prøvde å stue (les: trykke) alt inn i klesskapet mitt så tenkte jeg litt med meg selv, neste gang skal fannme Chris holda alt av produkter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

pent opplegg det der... ang merkene, stiller du bare inn printer mht de arkene?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk.

Når det kommer til merkingen så er det Brynjar som har gjort alt av arbeid. Han har laget et oppsett i Word der det er delt inn i ruter så det passer akuratt de etikett arkene jeg linket til, så er det bare å printe rett ut og lime på og tape over :)

Ikke noe problem med å bytte logobildene heller til noen andre merker, er bare å google etter en passe liten logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I går kom en pakke med noe jeg har siklet på lenge :D Det er ikke lett å motstå noe som dette her nåe en ser det i nesten hver bidige S&S tråd en leser :D Men mangler jo enda en ting før jeg får brukt den, nemlig en høytrykkspyler som passer :P

DSC_6743.jpg

Og i dag fikk jeg stoppet pakken min som var på vei til Flekkefjord før de fikk lastet den om så jeg slapp å vente til jeg skulle hjem i jula :D :D

Så nå skulle jeg jo virkelig hatt den der HT ;)

DSC_6742.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du bare kan komme innom meg om du trenger å låne høytrykksspyler. Har en liten en som passer fint i bagasjerommet, dersom du ikke vil stå utenfor hos meg å vaske hehe Har lyst å prøve Orange Pre wash :P

Fin pakke forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, snik :)

Vel det kommer ann på hva du gjør på dagen i morgen? Har lyst å strippe panseret å legge Natty´s blue ser du ;)

Og det er jo hele 2 dager siden jeg vasket bilen nå å har faktisk kjørt hele 5 kilometer med den siden :P

Takk, likte den selv ;)

Forkle skal jeg forresten låne vekk til dama så hun kan bake litt til meg i helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor bare 2-3min fra skolen, så du må bare gi beskjed så kommer jeg en tur. Bare eksamenslesing som foregår for tiden uansett hehe Altså ikke noe viktig, med mindre du finner du du skal innom mens jeg har lunsj, det går ikke må du skjønne :P

Natty's skal være bra det, så bare å sette igang :D Og eventuelt, i stedetfor å strippe lakken for beskyttelse først, kan du jo bare legge oppå... Men er vel lurt med lkitt varme der du står, slik at voksen får herde skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. får se det litt ann i morgen da :)

Nei, trenger ikke strippe, men kan jo teste litt comboer å se om eventuelt noe tar knekken på det :)

Varme kan en vel se langt etter i disse dagene, så det vil bli langt i fra optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
  • 2 weeks later...

Og alle kjøper vel en liten julegave til seg selv også? Og ikke værst å få den levert på selveste Julaften :D

Merker at kanskje posten hadde "litt" mye å gjør om dagen og ikke tatt alt for godt vare på pakkene.

IMG_3772.jpg

Og foruten at mesteparten inni var fuktig så hadde den ene MF´en også fått det litt.

IMG_3774.jpg

Godsakene :D

IMG_3776.jpg

Flexen må jo ha en liten kosebag den kan ligge i mens den ikke er på arbeid :) Takk til Ketil som skaffet denne :)

Og fra Dag dukket det også opp en liten julegave til meg selv :)

IMG_3779.jpg

(Den genseren var bare überbehagelig å ha på seg)

God Jul folkens :D

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...