Mats

Autobahn-Bilpleie review tråd!

Her kan du dele dine erfaringer med Autobahn-Bilpleie

Det er ikke første gangen jeg handler hos Arnfinn og det blir heller ikke siste gang! Må bare få takke for fantastisk god service, KORT leveringstid og ikke minst gode priser! Er alltid like fornøyd når jeg handler ifra Arnfinn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet nå for første gang av Arnfinn og co. Meget god oppfølging og kommunikasjon. Gode priser og ting som ikke er på lager pga 20% salget og stor pågang, ettersendes kostnadsfritt. Fikk oppgradert voks med på kjøpet, og er veldig fornøyd. Derfor er allerede bestilling nr 2 bestilt og underveis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter to bestillinger har jeg bare gode ord å komme med om Arnfinn. 

Kjempegod service og mange spennende produkter, autobahn bilpleie har spart meg for endel bestillinger ifra England siden han selger Bilt-hamber.. Mye greiere når slike produkter kan bestilles ifra Norge.. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med resten av gjengen her. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapp service, kjapp levering, samplere i pakkene, overraskelser og gode priser - er en vinner-kombo det ja!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få skryte av Autobahn jeg også! Bestile natt til 13. oktober, og 16. lå det hentelapp i postkassa. Snakk om kjapp levering! Forrige gang jeg bestilte så kom det også veldig kjapt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

intet annet å si enn positivt. Kjapp leveranse og super service :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å hive seg på her, Autobahn-Bilpleie har super service og veldig rask levering. Anbefales :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive