Gå til innhold

Den store msn-tråden!


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Vet en del her er på MSN, har akkurat fått rotet meg innpå der jeg også, der inne er jeg truhaa@hotmail.com om noen skal ha tak i meg utenom tiden jeg er her inne...sikkert ikke så ofte, men men...he he

Om det er riktig adresse å

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Tja, jeg har ikke noe i mot å diskutere alt mellom a og å med folk til de sene nattetimer.Det tror jeg ikke noen andre ikke heller har. Så hvis noen ønsker, så er det bare å slenge meg til; Hkeinan @ gmail.com

Hvis flere ønsker, så er det også bare å legge ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MSN jeg også, helt til MS Vista plutselig nektet å godkjenne MS Messenger pga. et "sikkerhetsproblem" (DEP, DEK el noe sånt) og lukker det hver gang jeg forsøker å åpne det. Vista lar meg selvsagt ikke deaktivere denne funksjonen til tross for full administrator-tilgang, kun for min egen "sikkerhet". Jeg brukte MS Web-Messenger en god stund, helt til MS valge å stenge den muligheten til fordel for noe annet PISS på MSN.com som liksom skal konkurrere med Anusbook, Twitter og lignende. Vista nekter meg selvsagt å bruke dette via MS Explorer eller Firefox. Jadda, kjempefornøyd med gjennomprøvde, bunnsolide og tvers gjennom feilfrie MS Vista.

MS-gutta som lagde produktet skulle vært skambanket med aluiminiums-balltre, pisket med flisete 4mm stålwire, tvangsmatet med frossen selpikk, rævp*** med en jernrive på tvers og avslutningsvis fått baillhånka rekalibrert av høyreslegga til en Ronald Koeman proppfull på anabole steroider, veksthormon og amfetamin.

Ikke hatt noe problemer med vista jeg... Kjøre Win7 nu funker kanon der å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...