Gå til innhold

Hjul eller understell til bøtter, selges løst?


Hirobofly

Recommended Posts

Noen som vet om man får kjøpt sånne hjul eller understell til bøtter løse? - Vet om disse grit-guard pakkene som inneholder eks grit-guard, bøtter og understell (eller kun bøtter og undestell), men siden jeg har bøtter og grit-guard fra før så mangler jeg egentlig kun selve understellet. Noen som vet om disse selges noen steder løse, eller må man knekke til å kjøpe helt komplett pakke tro? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Hvis du vil ha orginal så er det en her: http://www.autogeek.net/wash-bucket-dolly.html

Hmm, er jo en stund siden jeg handla hos Autogeek så det blir kanskje en sen kveld en dag med litt varmgang i kredittkortet. :lol:

Men, vurderer også å lage meg en plate med plass til 2 bøtter og eks 6 hjul under. -Feste for bøttene bør kunne lages av å skjære bunnen av et par andre bøtter og skru disse fast i plata.... Her må det tenkes litt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bestille fra Autogeek kan du jo tenke på om du vil ha med noen flere på bestillingen ;) Dyr frakt, men er det flere som deler på den er det billigere for alle parter. Jeg er med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det. Selv er jeg så heldig at jeg har håndtak på hver bøtte :D

Hehe, jeg har håndtak på mine også jeg, men litt fristende å kun skyve dem rundt enn å løfte. :P

Hvis du skal bestille fra Autogeek kan du jo tenke på om du vil ha med noen flere på bestillingen ;) Dyr frakt, men er det flere som deler på den er det billigere for alle parter. Jeg er med :P

Ja, det er jo en god ide. Skal si ifra hvis jeg finner ut at det er på tide å fyre av en bestilling dit ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...