Gå til innhold

lukten av nybil...


terjed

Recommended Posts

Er litt på leit etter den beste nybil lukten :rolleyes: , men finner liksom ikke den rette. Noen som har noen tips på en eller flere som er gode? Og med gode mener ikke jeg slike som lukter tung parfyme, eller vanlije, jordbær eller andre skogstrær. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Da vil du nok ha denne ;)

Den lukter nybil (synes den lukter skinn) men er vell det som er ny bil lukt hehe.., Har prøvd den i noen kunde biler og alle har sakt "oi her lukter det helt ny bil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

den har jeg, og den lukter no egentlig greit nok. Men den er ikke heilt slik jeg ønsker den. Den er litt for skarp

Du kan prøve å blande den ut med litt vann hvis du synes det blir for sterk lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terjed, hvor sprayer du denne? hvis du sprayer under hvert sete forran etter en rens. Mulighetene er jo så mangt, kan jo blande den ut, evt la bilen stå med åpne dører en times tid etc. Sånn at lukten ikke blir så intens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg har vaska vinduene, dashbord osv lukter det ny bil. hehe Sonax Fönsterputs, Meguiars Quick Interior Detailer, Autoglym Interior shampoo. mmMmmMmm.

Muligheten er vel å blande ut den du allerede har med litt mer vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både denne og den som skal lukte skinn, og må si at de egentlig lukter veldig likt. Den med skinnlukt lukter bare litt mer intenst...

Uansett, den gir en grei lukt, men som ikke holder så lenge synes jeg. Sprayer du den i bilen og holder dørene oppe en stund får du ut den intense lukta, men beholde likevel nok til at du får den gode opplevelsen når kunden setter seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Den holder lenge, det er bare at du blir så vant til lukta etterhvert at du ikke merker det...hehe

Er sant som Bjorke sier, trodde også lukta var borte men hadde noen andre i bilen som kjente lukta godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayer den under setene, og lar bilene lufte seg. Bruker maks 2 sprut, en under hvert av setene. Sikkert noe med min nese, for folk synes det lukter ny bil. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Sjekk prislista på flyfrakt

Og da har du det på døra iløpet av 3-4 dager ferdig tolla.

3-4 dager er gjerne hva Posten i Norge bruker på å finne Tromsø på norgeskartet...

For ikke å snakke om alle de andre stedene pakka di må innom på veien til Norge.

+ at frakt innad i US koster peanuts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker cg new car smell. Synes ikke det lukter ny bil med en gang, men når det har "gått seg til" litt så blir det mer naturlig. Men jeg lukter det som regel ikke selv, med mindre jeg ikke har vært i bilen på en stund.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker CG Leather Scent. En dusj under hvert sete. Får som regel kommentaren; "oi det lukter jo NY bil her jo" Og slikt liker jeg :D :D

Tror jeg får prøve den der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...