Gå til innhold
Fr0d3

FIkse ødelagt vaskebøtte

Recommended Posts

Fr0d3    9
Fr0d3

Jeg mottok en vaskebøtte fra CG for en god stund tilbake som var helt sprekt opp alle veier i bånn av bøtta. Bøtta var proppfull, og pakka var ikke veldig polstra/fint behandla, så det var bånn i bøtta kan man si. Fikk refundert penga, men vurderer å prøve å få fiksa'n sånn at den fungerer mer enn som en stol i garasjen.

Slik så den ut når jeg mottok en del goodies. :huh:

IMG_2468.JPG

IMG_2470.JPG

IMG_2472.JPG

IMG_2473.JPG

Noen som har trua for Tec7 eller lignende på dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Tror ikke er bryet vært for å si det sånn.. ;) Har ikke trua på den der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Synd med bøtta. Trist å motta knuste pakker, hehe. Tec7 fungerer til alt. Du kan til og med ha vann i bøtta og samtidig lime. Tec7 fungerer under vann som oppå land. Hvor pent det blir vet jeg ikke men, er da værdt et forsøk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fr0d3    9
Fr0d3

Vet de påstår at den funker under vann, men jeg vil at den skal holde vannet inne. :P Om den ikke blir den lekreste bøtta i byen, så er ikke det krise. Bare den gjør det den skal, og ikke kneler helt sammen igjen ved første påfylling. Må skaffe litt ny Trans7 (klar Tec) da min gamle har tørka helt inn. <_<

Funker det ikke, så kan det i alle fall brukes til oppbevaring av diverse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Teip alle hull og sprekker på innsiden, tec7 på utsiden. Burde funke det. Tec7 er jo elastisk også så burde ikke akkurat *gå opp i liminga* B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Jeg har hatt samme bøtta. Noe forbanna piss for å si det rett ut. Tynn og sprø plast som ikke engang tåler at man setter den litt uforsiktig ned på bakken.

Felleskjøpet har en 18-liters bøtte med samme diameter innvendig. Merket med Labb hundefor, men til en pris på 1/5 av hva bilpleiesjappene tar for sammenlignbart blir valget enkelt. Tykk, myk og solid plast som tåler en støyt. Det er til og med billigere enn en tube Tec7 eller Sikaflex om du tenker å reparere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jkart    398
jkart

Felleskjøpet har en 18-liters bøtte med samme diameter innvendig. Merket med Labb hundefor, men til en pris på 1/5 av hva bilpleiesjappene tar for sammenlignbart blir valget enkelt. Tykk, myk og solid plast som tåler en støyt. Det er til og med billigere enn en tube Tec7 eller Sikaflex om du tenker å reparere.

Så da er det bare å kjøpe bøtta på Fk og bestille gritguard hos Scandicshine. Ketil blir vel ikke sur for det? Han lopper oss jo alle sammen alikevel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Jeg har hatt samme bøtta. Noe forbanna piss for å si det rett ut. Tynn og sprø plast som ikke engang tåler at man setter den litt uforsiktig ned på bakken.

Hmm kanskje jeg skal stikke en tur innom Felleskjøpet å kjøpe en 18-liters bøtte :o Nå har jeg 2 gjennomsiktige 10liters bøtter (tykk solid plast) med lokk. Og modifisert gridguard oppi. hehe

DSC02035.jpg

DSC02039.jpg

DSC02042.jpg

DSC02043.jpg

DSC02045.jpg

Vet folk kommer til å spørre om dette, så jeg svarer nå. Nei lokkene er ikke 100% tette. Det kommer litt vann ut der festene til håndtaket er pga måten lokket er formet på. Dette er når jeg har snudd bøtta 90 grader riktignok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
General Lee    25
General Lee

Hvorfor ikke bare handle bøtter fra de som sikkert produserer de for firmaene som setter på ett klistremerke og xx dobler prisen?

US Plastic Corp feks., 6.50 USD for bøtte med lokk i valgfri farge. Og de har Gritguard og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

tape utsiden så det holder seg på plass, Trans7 på innsiden, la tørke, fjerne tape; voila. Noe vits? Det må man avgjøre selv, av og til er det greit å bruke 5min + et par tiere i materialkost for å spare seg en tur innom forhandleren.. så lenge reparasjonen holder ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig