Gå til innhold

Maskeringstape


kris1986

Recommended Posts

bjorke
Kjøpte meg en billig foamgun fra ebay, fordi jeg så han på "clean your car" brukte den.. Inne på sia som jeg kjøpte foamgun'en fra, hadde de 3M maskeringstape.. Vet ikke om dette er billig, men sjekk ut denne linken! Billig frakt også:)

http://cgi.ebay.co.uk/SCOTCH-3M-3434-MASKI...1742.m153.l1262

Var faktisk ganske mye snacks innpå siden hans...bla 3M polish, Autoglym HD Wax ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

coop obs har hatt 3m tape i 2pk til en ikke så ille pris, husker ikke eksakt nå men mener det var billig der...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Oki! synes folk snakka om nermere 80 kroner for en rull jeg se...

"15 Pund er jo over 150kr, pluss at 50mm er litt for bred..." - de hadde den tynne også så jeg, og det er jo seks ruller

http://cgi.ebay.co.uk/SCOTCH-3M-3434-MASKI...1742.m153.l1262

(25mm istedet for 50mm)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

6 ruller a 25mm til £15 er ikke ille vel...tror ikke de var SÅ billige på obs...he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Så ikke at det var 6pack jeg:P

Tror jeg betaler 100kr for en rull på Jernia jeg

Et lite funny fact.... Vet dere hva som står inni 3M rullen? Må ikke brukes på lakk..... :P

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

25pr rull inkl. frakt da.. Jeg skal bestille hvertfall:) bare synd jeg ikke la den med orderen jeg la der i går... men men:)

Blir review når foamgun'en kommer hvertfall:) (pluss fikk go' pakke fra autogeek idag, men GRATIS gave å greier... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Så ikke at det var 6pack jeg:P

Tror jeg betaler 100kr for en rull på Jernia jeg

Et lite funny fact.... Vet dere hva som står inni 3M rullen? Må ikke brukes på lakk..... :P

Er 79,- på Torshov! Og du er jo også medlem i VACN, så du har jo litt % på det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Er 79,- på Torshov! Og du er jo også medlem i VACN, så du har jo litt % på det og...

Damn! ;) Visste ikke at VACN hadde avtale med Torshov jeg. Handler jo litt der, men i Sarp da. Er vel kanskje litt feil det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Damn! ;) Visste ikke at VACN hadde avtale med Torshov jeg. Handler jo litt der, men i Sarp da. Er vel kanskje litt feil det:P

Neida, heller i Sarp enn på Jernia ihvertfall :rolleyes:

Vis medlemsbevis bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...