Gå til innhold

Tech wax 2.0 oppå mg 21 2.0 ?


Nøstbakken

Recommended Posts

Korleis er komboen med tech wax 2.0 oppå mg 21 2.0 ..

Er det noko som vil holde , eller vil tech wax 2.0 øydlege mg 21 2.0

Takk for svar .

Etter det jeg har hørt er det litt rens i Tech Wax, og dersom det stemmer, så vil vel det gå litt utover sealern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tech wax 2.0 selv, men såvidt jeg har skjønt så inneholder den litt cleaner og kan da ta den #21 2.0 som du har under. Samt at jeg tror TW 2.0 er forbrukerversjonen egentlig av #21 2.0.

Kanskje noen med litt mer erfaring fra MG kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tech-Wax 2.0 har "rensende egenskaper" og vil da naturlig nok tære på det som evnt. ligger under, om den i tillegg vil "ødelegge" #21 fordi den å er syntetisk vet jeg ikke.

Personlig ville jeg nok toppet den med en god voks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#16 er nok litt vanskelig å få tak i - den har gått ut av produksjon :) (Pga VOC-bestemmelser i California). Man får kjøpt #16 på www.ebay.com - jeg kjøpte min #16 av en her på forumet. 1 slik boks og man har resten av livet. Muligens cotte med sine tre bokser vil selge en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#16 er nok litt vanskelig å få tak i - den har gått ut av produksjon :) (Pga VOC-bestemmelser i California). Man får kjøpt #16 på www.ebay.com - jeg kjøpte min #16 av en her på forumet. 1 slik boks og man har resten av livet. Muligens cotte med sine tre bokser vil selge en? :)

Det var det eg fryktet.

Men viss du cotte leser dette , send meg gjene en pm viss du vil selge ein til meg..

Får holde meg til mg 26 da tror eg , viss eg ikkje finner noko bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#26 er ingen dårlig voks det altså - det er bare det at #16 har på en måte oppnådd legende-status "over there", og da ei karenedwards solgte flere hundre slike bokser på ebay.com i løpet av sommeren så gikk "halve" forumet på meguiarsonline.com en smule "overboard" for å få tak i noen bokser til seg selv

Men det finnes alltid noe bedre der ute - spørs hvor mye du vil legge i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...