Gå til innhold

Scholl rim seven


cotte78

Recommended Posts

Jeg har fått tak i Scholl rim seven felg rens fra Scandic Shine. Prøvde den på felger som ikke har vært vasket på nesten tre mnd.

Scholl Rim Seven at work

Bilder av resultatet

Må si meg veldig fornøyd med felg rensen, det har gel konsistens så den sitter lenge på felgen. Lukten er så som så, men den lukter mindre enn mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

rent det der, sammen med børste eller kun med ht vask ?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte børste og høytrykksspyler, gjør ikke alle det?wink.gif Rim Seven kommer i fem liters dunk og den skal brukes som den er. Har ikke testet billberry men jeg fikk anbefalt denne i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

joa, børste er for best resultat, men om det hadde blitt så rent kun med en avspyling så hadde det vært hinsides ;)

takk for at du koster meg penger da ;) he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å tester ren P21S Power Gel, Bilberry og Scholl Rim Seven på 3 forskjellige felger. Latt virke og spylt av med hageslange for å se hvor mye møkk de faktisk hadde tatt uten børster og høytrykksvask :)

Hadde felgene blitt så rene som de er på bildet UTEN børste. Da hadde den felgrensen vært SINNSYK :D Tipper den er sinnsyk også, men det finnes grenser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg en test med P21S, Billberry og Scholl rim seven. Men du skal slite med og finne tre felger som har like mye bremse støv/skitt på seg. wink.gif Scholl Rim Seven er som P21S, ferdig blandet og klar til bruk. Rim Seven kan ligge på felgen i fem minutter. M.A.O. mere en nok tid til og kose seg med mitt eller børster.default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Power gel fra P21s kan blandes ut den også ;) har den 50/50 her og det er ok det... kan se om jeg får testet her mht felgrenser, tror Dennis har bilberry, så kan sikkert bomme litt av han..he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...