Gå til innhold

Mirro Glaze 95 Og 105


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Leste at en på forumet hadde prøvd 105, den fjerner riper etter 1200 papir. Det har jo kommet en litt mildere variant også som heter 95. Den fjerner riper opp til 2500 papir, samme som Menzerna 106 (tror jeg). Noen som har prøvd enten 105 eller 95 som kan gi en liten "tilbakemelding"? Er en del riper i en passat som jeg og en kompis skal ta. Gikk over med Meguiar's 83 to ganger, og det er fortsatt en del igjen se.. (85 holder helt sikkert men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Har hørt at polishen er brytt ned på 40 sekunder, om det er bra eller ikke kan diskuteres. Det negative jeg har hørt om er at den "gummer" seg opp. Altså blir vanskelig å jobbe med.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Oki.. Tror jeg skal prøve den Menzerna 106, for den er jo bra på VAG. Få vekk alt av riper før jeg eventuelt selger Bora'n (er litt for glad i bilen.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en del #105 og har ikke vært plaget med at den "gummer" opp men den kan støve noe med ullpadd.

Testet den i helga med burgunder padd og det gikk kjempe enkelt,både ripe fjerning og fjerning av slipe merker (ned til 1500 papir).

Min mening er at den er bedre og bruke med burgunder padd enn ullpadd men det får hver enkelt erfare.

Forskjellen på #105 og #95 er at #105 inneholder polisholje mens #95 ikke gjør det i den grad at det blir like blankt.

Slipegraden er satt til 12 på begge produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...