Gå til innhold

Fjerne Riper


Eirik

Recommended Posts

Hei. Beklager om dette er utdiskutert før, men har to sidepanel på motorsykkelen (sitter med lårene mot disse) som har fått kjenne på gore-tex buksa i noen år nå. I tillegg hadde jeg et tilfelle hvor min yngre bror på et tidspunkt skrubbet panelene med en sånn skrubb som man vasker hagemøbler med.

Lurer på hvilke midler som anbefales å bruke? Er ikke helt kjent med terminologien enda, men kan liksom tenke meg at det må relativt grove saker til.

Skal prøve å legge ut noen bilder i løpet av uka, slik at dere får se hvordan de ser ut (eller ikke ser ut).

Hva bruker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig og si utenbilder,men du må sikkert frem med maskin

Det er såpass små paneler at maskin nesten er uaktuelt. da må jeg isåtilfelle investere i maskin også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Den kjappeste løsningen er vel Meguiars scratchX og NXT gen tech wax over...bare å jobbe med scratchXn til det er borte det...små områder så det er sikkert ikke super vasklig det...NXT er for å beskyye etterpå, den tar du på alt lakkert....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...