Gå til innhold

Vindu rens


Mats

Recommended Posts

Tyggern

Har brukt Nanosvamp pluss nano microfiber til å tørke av har fungert knall. Men det er nokk ikke det billigste i lengden.

Har også Brukt litt aceton hvis det har vært noen spessielle lim flekker eller lignende som måtte bort..

Men skal teste Scholl ice også snart.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Har brukt Nanosvamp pluss nano microfiber til å tørke av har fungert knall. Men det er nokk ikke det billigste i lengden.

Har også Brukt litt aceton hvis det har vært noen spessielle lim flekker eller lignende som måtte bort..

Men skal teste Scholl ice også snart.

Varmt vann + Nanolotus Nanosvampen tørk efter med tør MF funker gull og er miljøvennligt (ingen bruk av rengjøringsmidler)

10 pk med Nanolotus Nanosvampe 139,- holder til maaaaaaaaaange vindues vask, så dyrt synes jeg ikke det er.

Et lille tips: Hvis den hvite overflaten på svampen blir veldig møkete og fedtet kan det bestale seg at bruke en papir kniv og skjere et lille lag av toppen. Da får du full effekt av svampen igjen ;)

  • DCN Poeng 1

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå jobbet 2 år med bilpleie og har prøvd det meste av vindusrens.. personlig liker jeg den grønne sonax vindusrensen, som har blitt nevnt tidligere i denne tråden.

eneste minuset med den er at den Ikke lukter godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Et lille tips: Hvis den hvite overflaten på svampen blir veldig møkete og fedtet kan det bestale seg at bruke en papir kniv og skjere et lille lag av toppen. Da får du full effekt av svampen igjen ;)

hehe.. det har jeg egentlig aldri tenkt på... godt tips:-) Jeg pleier som regel bare å kaste dem da, men nå blir det kutting over en lav sko her i gården:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt sonax fönsterputs og har vært godt fornøyd med den, men kjøpte inn brilliant glass cleaner for en liten stund siden og de etter de få gangene jeg har brukt den er jeg godt fornøyd. 

Har mye bedre sansen for pumpemekanismen til brilliant'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...