Gå til innhold

Mercedes R320 CDI 4-Matic 2008mod By Rudilgr


rudilgr

Recommended Posts

Veldig bra resultat. Imponerende 1 stegs jobb. Det var ingen hologrammer å se i sola heller? Synes du at du måtte kjøre mange pass for å få bra korreksjon med bare extra fine cut?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra resultat. Imponerende 1 stegs jobb. Det var ingen hologrammer å se i sola heller? Synes du at du måtte kjøre mange pass for å få bra korreksjon med bare extra fine cut?

efc (eller 3M generelt er ikke noe man får kjørt mange pass med... 4-5pass tenker jeg... bakskjermen med ripa gikk jeg på to runder med 4-5 pass...

Ingen hologrammer heller. tatt flere biler med bare efc og ingen hologrammer...

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sliter med S40 og hologrammer på mørke biler :o Men så er jeg hysterisk når det gjelder hologrammer også da :rolleyes:

Ser ut som efc gjør en god jobb som 1-stegs polish da, det er jo godt å høre da jeg har 3M serien på vei :)

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sliter med S40 og hologrammer på mørke biler :o Men så er jeg hysterisk når det gjelder hologrammer også da :rolleyes:

Ser ut som efc gjør en god jobb som 1-stegs polish da, det er jo godt å høre da jeg har 3M serien på vei :)

Saumfarte bilen i sola fra alle tenkelige vinkler, ingen hologrammer. Får lett hologrammer på min egen bil som er svart med ss-lakk, men Kjørt med kun gul 3M på passat 2000modell, Mb190'n jeg tok forrige helg og denne R'en uten tegn til hologrammer i det hele tatt. Scholl produktene kjenner jeg ikke. Før jeg tok den passaten gikk jeg på med ultrafina SE alltid, men ser ikke på det som noen nødvendighet om det ikke er hologrammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...