Gå til innhold

Prickbort i bergen? Hvor?


Sladd88

Recommended Posts

Finn nærmeste bilxtra-butikk. De har somoftest :)

skal sjekke. Bilxtra i Ålesund og Ørsta hadde ikke prickbort f.eks. brukte å kjøpe på statoil når jeg bodde der oppe.

Hvis noen vet om en spesifikk butikk i bergen må dere si ifra. Skal gå over bilen med Meguiars step 1,2,3 så tenkte jeg skulle avfette den skikkeli med prickbort først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Hva du enn gjør så ikke kjøp på Mekonomen.....Over 300kr for 2,5l!!!!!! Det er det ikke verdt! Jeg ble lurt med at det skulle koste 300kr for 5l, så jeg bestillte 5l! Når jeg kom for og hente varene stod det 2 stk 2,5l kanner og ventet på meg!!! Til over 300kr pr stk. Jeg sa at det ikke var aktuellt og sa at da vil jeg bare ha den ene, så det endte opp med at jeg fikk begge to for kr500 som fortsatt er svindyrt!!!!

Neste gang blir det Godkjemi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjemi har Prickbort..kjøp inn noen liter så har du en stund=)

Hmm.. lurer på om Kazzper har noe igjen på 200l-fatet sitt? Må vel nesten stikke innom en dag med en par 5l-dunker og bunkre opp litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

ja, kunne tenkt meg en 5l da jeg egentli vasker bilen ofte spessielt nå som vinter kommer.

Brukte å kjøpe 1l som egentli blir tom alt for fort ....

Ville ikke brukt Prickbort til vedlikeholdsvask, med mindre du planlegger å legge på ny beskyttelse ofte i vinter.

Hadde vurdert Surfex HD, Grime Reaper eller annen vannbasert avfetting, er mildere mot voksen og økonomisk og drøy da de er utblandbare til ditt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. lurer på om Kazzper har noe igjen på 200l-fatet sitt? Må vel nesten stikke innom en dag med en par 5l-dunker og bunkre opp litt... :)

Har massevis ;)

Ville ikke brukt Prickbort til vedlikeholdsvask, med mindre du planlegger å legge på ny beskyttelse ofte i vinter.

Brukte PB ca annenhver uke i hele vinter.. uten at det tok LSP'n. En av de viktigste grunnene til at PB er så populært er at den er relativt LSP-vennlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvis du har problemer med å få tak i Prickbort i Bergen, så kan jeg være behjelpelig med det.

Firmaet jeg jobber for er distributør for Mac Serien og 1z (einszett). Vi selger i så måtte for det meste bare til forhandlere, storforbrukere etc. Så vi ønsker derfor å selge i større kvanta dvs kartonger o.l.

Hvis du ønsker mere info angående pris, mengde etc så er det bare og ta kontakt.

Mvh

Eivind Sunde

Autovask AS

epost : post@auto-vask.no

tlf: 91664112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, takker for bra respons.

Har brukt PB hele vinter på bilen uten at jeg har merket at det gikk utover lakken :P

Har vært på Vest bilutstyr i dag og handla meg en 5l for 333kr, ikke verst pris det vell?

Men de skulle f*** meg ha 155kr for 1l :P det var dyrt syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...