Gå til innhold

Tips til billig MF-duk!


Dr_S

Recommended Posts

Nei, det hadde jeg ikke, men siden du er så skeptisk så gjorde jeg det nå. Trodde du at det skulle komme riper? Dette er god og tykk mikrofiber.

Bare å klippe den i 3 biter, sy nye sømmer og bruke den til motorrom osv Da har du billig MF til 13kr stykk ;)

Her skal det ikke klippes nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Artig microfiber det der :) Nå forventer jeg at neste gang jeg bestiller microfiber fra internett.. Så er det motiv / bilde av en bil midt på. Hadde vært artig ;) De microfiberklutene jeg har er av så mange farger så det i seg selv er greit. Kjedelig å ha alle i samme farge.

Jeg bruker Coop sine microfiber til dekk og sånne "drittjobber". Ja også til interiøret. Koster vel 20kr for 2-pack tror jeg det er.

Katta likte microfiberhånklene jeg fikk her om dagen hvertfall.. Med silkekant og greier. Woop woop!

DSC01942.jpg

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

hmmmm, 40 x 80 er en ok str det, men hva i all verden er den da egentlig til "HUNDDUK" er det noe som er laget til hunder eller er det bare en gimick?

uansett greit med rimelige mikrofiberkluter også, har shoppa nanolotus sin 10 pk til 189, den funker også bra, men er noe mindre en denne her

takker for tips :)

står det blandingen på den også? 70/30 el 20/80 ?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som www.klimabolaget.se har noen fornuftige produkter til bil også. Microfiber vaskehanske, svamp, kluter og tørkehånkle.

Hmm kanskje jeg skal teste et sånt hundhånkle til å tørke katta neste gang jeg dusjer henne. Ja jeg dusjer katta i ny og ne med shampo og hele pakka. Må jo få lov til å detaile hu litt også :blink: Får så fin og fluffy pels etterpå a gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...