Gå til innhold

Redline's '98 Honda Integra Type R #3581


Kleiv

Recommended Posts

Får legge ut noen bilder av min øyensten jeg også :rolleyes:

Hatt den litt over 3 år nå og er meeeget fornøyd med den så langt, kjørt ca 60.000 siden jeg kjøpte den så den

har passert 145.000 på telleren ganske nylig. En kjøremaskin jeg tror jeg vil ha problemer med å kvitte meg

med den dagen et salg skulle stå for døren.

Fakta:

1998 Honda Integra Type R DC2

Motoren er en 1.8 liter DOHC vtec (190 hk orig)

Interiøret er urørt med unntak av stereo som er montert men ikke gjort inngrep ut over orig. installasjon.

Eksteriørt har den fått nye felger (Rota GR-A gold 7x17"), amber corners og orig baklykter.

Motormessig har jeg montert nytt effektanlegg fra Invidia, grenrør fra OBX og cat-erstatter fra Omniopower,

originalt luftinntak satt tilbake, åpent veivhusfilter.

post-79-1251837821,88_thumb.jpg

post-79-1251837840,16_thumb.jpg

post-79-1251838013,84_thumb.jpg

post-79-1251838020,3_thumb.jpg

post-79-1251838031,72_thumb.jpg

post-79-1251838090,06_thumb.jpg

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får mere omsorg enn dama snart :lol:

Men det som står for tur er en hellakkering eller nesten hele iallefall, fronten og deler av panseret ser ut som

om det er skutt på med hagle med alle steinsprutskadene. Er også rustflekk på venstre bakskjerm og litt nede på ene døra som må tas. Har fått x-svigerfar til å ta forarbeidet, han er perfeksjonist og jobber hos Toyota som sjef

på oppretting :)

Grom Honda, har aldri prøvd en, men har kunne veldig gjerne tenkt meg det... Litt JDM på panseret også ser jeg. Gammel sjåfør?!

Må holde stilen, et magnet-merke som lett kan fjernes. Runder 29 om 4 dager så "gammel" tja hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ikke et vanlig syn den der... er pene de bilene, og Type R er ikke å forakte hverken i den du har eller Civic :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen bilder av de Recaro SRD stolene da for svarte :D :D Pen bil!

itr%20recaro%20jdm%20seat.JPG

Dette er ikke mine stoler da men de er helt identiske, skal bytte ut bildet når jeg kommer hjem til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte ut stolene så selger du de til meg :D

Dette er den heftigste fremhjulstrekker jeg noen gang har prøvd. Utrolig leken og lett i chassiet med en meget spenstig turtallssnurre under panseret! For noen år siden min store guttedrøm.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte ut stolene så selger du de til meg :D

Er vel heller tvilsomt om de skal selges, men du får kjøpt strøkne brukte på www.passwordjdm.com, seriøs

sjappe med gromdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de lages lengre har jeg ikke noe info om men at de fortsatt kan skaffes "nye" det vet jeg etter å ha vært ihuga Honda-entusiast i snart ti år. Men må nok utenlands hvis en ikke har veldig flaks og kommer over bortgjemt lagervare. Itr har tross alt blitt solgt gjennom forhandlere i norge.

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hmm..kjørte du oppover mot Bø/Seljord på søndag? Var på vei hjem fra hytta serru, å syns det var deg! :)

Fin bil! :)

Hei, ja kan nok stemme det. Kom fra et slektstreff på Skotfoss. Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...