Gå til innhold

Varekupp.no erfaringer?


Kleiv

Recommended Posts

Bestillte akkurat et Foma Mimo hos Varekupp.no, sto at de hadde 3 stk på lager. Betalte med bankkort og godkjente med BankID.

Etter et kvarter går jeg inn på ordrestatus for å se på bestillingen, nå står det at de IKKE har varen på lager og at den heller

ikke er betalt!!!

Er dette noe andre har erfart? Lite kommentarer å finne om denne butikken noe sted så jeg hadde satt pris noen svar

angående dette. Sendte straks en melding til dem om dette, kan hende ordren henger i systemet til i morgen men det hele virket

noe suspekt

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Om du betalte med kreditkort (som jeg antar) så er du safe, da er det relativt greit å få pengene tilbakeført. Virker jo noe underlig at du får tilbakemelding om at den ikke er betalt, men om de oppdaterer ordrestatus manuelt så kan det jo være en miss :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngår å kjøpe ting på kreditt så det var nok mitt eget bankkort jeg brukte her, ser at beløpet allerede er reservert.

Edit:

Var inn å kikket nå, da var det plutselig 2 stk på lager men min status er uendret.

FOMA Mimo

Pris: NOK 2995,-

Stock: 2

Weight: 14 kg

Beskrivelse:

FOMA MIMO TEPPE OG MØBELRENSER

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Unngår å kjøpe ting på kreditt så det var nok mitt eget bankkort jeg brukte her, ser at beløpet allerede er reservert.

Ja, men jeg vil tro at det er en visadel på bankkortet ditt og da er det den som "teller" - selv om beløpet er reservert. Vi har Master, Visa og Amex - på Visa reserveres beløpet i de aller fleste tilfeller. Alternativet er BankAxxept /som på dagligvare) og det er noe de fleste nett ikke har. Tror du er safe på dette.

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg vil tro at det er en visadel på bankkortet ditt og da er det den som "teller" - selv om beløpet er reservert. Vi har Master, Visa og Amex - på Visa reserveres beløpet i de aller fleste tilfeller. Alternativet er BankAxxept /som på dagligvare) og det er noe de fleste nett ikke har. Tror du er safe på dette.

:rolleyes: I like. Skulle den allikevel komme til helga så skal frøkna i huset få en dugelig rens av Saxo'n sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert her sånn at vi finner ut om varekupp.no driver real butikk eller svindel da ;) Alltid kjekt å høre erfaringer fra personer som har handlet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varekupp.no er vel ikke oppdatert siden 2007 tror jeg.

Jeg har sendt en mail til dem for et par uker siden om nettopp Mimo, og enda ikke fått svar.

Antar at butikken er død :rolleyes:

Fra FinnFirma.no:

Telefon 47 37 64 98

Vakttelefon 47 37 64 98

Hjemmeside http://www.varekupp.no

Besøksadresse

Postadresse Drivgarnvegen 7 c, 4085 HUNDSVÅG

Orgnr. 984492340 MVA

Kontaktperson Egil Stokken tlf 47376498

Ta å ring kontaktpersonen så får du nok fort en bekreftelse på om du får varene dine eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org.nr tilhører følgende selskap (samme kar):

Organisasjonsnummer: 984 492 340

Navn/foretaksnavn: BUYZONE ANS

Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med solidarisk ansvar Forretningsadresse: Drivgarnveien 7 C 4085 HUNDVÅG Kommune: STAVANGER

Postadresse:-

E-postadresse: buyzone@lyse.net

Internettadresse: www.buyzone.no

Telefon: 51 54 88 53

Mobil: 473 76 498

Telefaks: 51 54 88 53

Registrert i Enhetsregisteret:07.05.2002

Stiftelsesdato: 05.04.2002

Daglig leder/ adm.direktør:Egil Stokken

Næringskode®:47.911 Postordre-/Internetthandel med bredt vareutvalg

Endret navn i 2006 fra No Shame ANS til Buyzone ANS...

Endret av EssieK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Jeg bestilte Foma Mimo på varekupp.no og fikk fomaen levert med bud på døren tre dager senere, gikk som en drøm :) Octaviaen fikk sin rens ganske fort he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare glede meg til å sjekke postkassa til torsdag når jeg kommer hjem igjen :)

Edit: endret overskriften i tråden noe siden det kunne være søkbart for de fleste og jeg ønsker å gi Varekupp en sjangs før de får dommen, var vel litt raskt ute med å forhåndsdømme.

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ringe, kom rett til telefonsvarer. Får prøve de andre nummerene også.

Edit: Ikke.no svar på noen av dem.

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Octavia: Når var det du bestilte og fikk mimo´n din? Nå nettopp?

Dette skulle jeg også likt å vite.

Har forresten kontaktet banken å gjort dem oppmerksom på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fomaen den 20.08.09 og fikk den levert mandag 24.08.09. på døren .

Gikk veldig fort i mitt tilfelle, rak jo ikke å kjøpe skumdemper før den var på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen og her er verken pakkeseddel eller mail fra varekupp.no, får fortsatt bare mobilsvar så jeg kommer

til å dra i banken i morgen å få pengene tilbake såfremt det ikke dukker opp noe i posten.

Edit: Sendte laang melding til privatnummeret hans som jeg fant på

telefonkatalogen.no, får se om det dukker opp noe, ga frist ut dagen.

Edit 2: Da er banken på saken og henter pengene tilbake, regner med

at vedkommende som driver sjappa får klar beskjed, om noen her skulle

vært så heldige å få sine varer så har de vært heldige ser det ut som, for dette

er IKKE måten å drive butikk på.

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...