Gå til innhold

Bilthamber clay i dusjen


MortenM

Recommended Posts

Fikk en tanke i hodet mitt :blink:

Bilthamber clay er jo genial med tanke på at man bare trenger vann som lube.

Hva med å bytte ut såpestykket i dusjen med en clay bar, så kan kjærringa fjerne urenheter, glatte ut og nappe uønsket hårvekst i en og samme vending.

Fullt mulig at hun etter en stund blir så glatt og fin at hun ber deg kjøpe mer av mirakel 'såpa' :D

Jaja... sånn tenker jeg på når jeg kjeder meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laugh.giflaugh.gif

dama blir vel litt default_angry.png hvis du foreslår det, og da blir det vel litt mindre default_wub.png framover

da er det bare å ta på seg default_ph34r.png og sørge for at dama blir litt default_blink.png

så blir det vel default_eek.png og thumbs.gif etterpå tenker jeg

(uff ja, nå kjeder jeg meg litt jeg også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :D

så moralen er at man kan ta med seg bilpleie produkter inn men ikke inne produkter ut.. hehe

Plumblo flytende fettløser (rød flaske) er det mest sinsyke jeg har prøvd på kjøkkenet i alle fall. spray på, vent i 5 minutter og tørk av.. blir HELT rent.. MEN, det står på flaska at den kan brukes på felger :huh:

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clay fungerer utmerket på tørket husvask på vinduer.

Var noen som hadde vasket huset hjemme, og hadde latt såpen tørke før de skylte med vann. Var merker på vinduene som ikke gikk bort med noen form for vindusvask og/eller mye arbeid. Litt clay fungerte utmerket, og det ble fred og ro i heimen igjen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan iallefall si at Grime Reaper 1:4 funker bra i dusjen... var min tur å vaske badet i helga ( 1 gang i året elns :D ) Sprayet på grime, ventet noen minutter og spylte av, gullende rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Kjører langtest i dusjen med MG21, Duragloss 111, Collinite 915 og 845 default_smile.png Digg med dusj som beader wink.gif

Fungerer virkelig sealer i dusjen? Hva er det du bruker den på? Hvis det fungerer på dusj vegger type plast, så vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg dusjer.default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Funker fett det ;) Har det på plast dørene i dusjen, samt på alle flisene på veggene på badet! Hadde riktignok lite å finne på den dagen, men jeg tror det er like før jeg blir lagt inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fett det ;) Har det på plast dørene i dusjen, samt på alle flisene på veggene på badet! Hadde riktignok lite å finne på den dagen, men jeg tror det er like før jeg blir lagt inn :P

Åssen forbereda du område?`bare vaska og klinte på`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fett det wink.gif Har det på plast dørene i dusjen, samt på alle flisene på veggene på badet! Hadde riktignok lite å finne på den dagen, men jeg tror det er like før jeg blir lagt inn default_tongue.png

Det er bra og være kreativ.default_biggrin.png Dette skal prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det å teste ut diverse.. Jeg testa ut sealer / voks på noen gulv"fliser" på rommet mitt. Dette er sånn gulvbelegg man limer fast på gulvet for at det skal se pent ut (gammel drit m.a.o.).

Ble vasket med vann og tørket.

Sonax Snabbwax

Autoglym Extra Gloss Protection

Brilliant Wax (Biltema)

Orginale grønne Turtlewax voksen

Resultatet =

- Brilliantvoksen fra biltema er borte for leeenge siden

- Turtlewax voksen er fortsatt litt glatt.

- Autoglym EGP og Sonax Snabbwax er fortsatt livsfarlig glatte.

Har holdt på å gå på trynet mange ganger allerede, så IKKE prøv dette hjemme! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Badekaret er IKKE å anbefale å polere har jeg skjønt ;)'

Men clay i dusjen skal jeg faktisk teste, har brukt Nanolotus der fra før, og ble bra susete etter en runde med APCn til Duragloss der inne :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...